Leuke dingen doen met dikke buik?

Zo ben weer fff op dreef, zit niet zo veel achter de pc dus als ik er ben maak ik er ook meteen maar gebruik van....

hebben jullie nog leuke tips om de dagen door te komen?

op een staat al mijn foto's op de harddisk zetten en veilig stellen (liefst ook nog albums maken maar dat gaat me vast niet meer lukken)

en ja wil wel het huis aan kant hebben dus speelgoed opruimen, spullen op marktplaats en weg ermee

maar dan liever de LEUKE dingen,

alle tips zijn welkom voor slecht en goed weer hahaha

Ik heb ook veel zin om veel dingen weg te gooien/naar kringloop te brengen. Bijna de hele boekenkast kan wel weg wat mij betreft.

Leuke dingen:
een videoboodschap voor je kindje opnemen
een dekentje breien
afspreken met iemand van vroeger
boom planten voor het kindje
muziek uitzoeken voor tijdens de bevalling
gebaksbordjes kopen/versieren voor de beschuiten
over je buik aaien (mijn hobby op dit moment)

heey meid

ik heb geen nestel drang totaal niet ben zo ontzetten moe maar begin nou wel gestrest te raken wil nog zo veel dingen doen in huis maar krijg het niet voor elkraa hebben een papagaai die tijdelijk weg moet hebben maar klein huisje en moet ergens me box kwijt de benchen moeten de kamer uit en na het washok verplaatst worden hebben nog vier pups lopen die nog weg moeten en dan me huisje echt schoon wil maken gordijn moet nog gemaakt worden slaap kamer moet nog veranderd worden ivm de klossen onder ons bed pfff en nog een aantal dingen wordt er nog meer moe van en de kids hebben vrijdag vakantie we zien het wel en de leuke dingen met me buik doe ik zeker maak veel contact met me kleine ventje en me man en kids ook ga nog mooie buik foto s maken met man en kids das iets wat ik wil doen ook foto maken voor ons geboorte kaartje

groetjes tamjoh

@san85 nog gelukt?
@tamjoh nog genoeg te doen dus :), niet stressen dat moet je zeker niet doen, weet je vaak gaan dingen ineens en hoef je er weinig tot niet druk over te maken, onze zoon was 4 weken te vroeg geboren, was niet klaar maar toch alles gelukt.... dus komt goed!!
wel rusten he! doe ik iedere dag fff

@Vinka jij ook die geweldige hobby, blijf maar wrijven hahahaha

Terug
Bovenaan