Leuke dingen doen met kind van 1

Hoi

Onze dochter wordt volgende week 1, en we willen graag iets leuks gaan doen met haar.
Het is geen stilzitter, dus lang in een buggy zitten is geen optie. Ze kan kruipen en aan de hand lopen. En het is voor redelijk mooi weer tot zonnig.
We wonen in Friesland, maar een stuk rijden is niet erg.
Heeft iemand een leuk idee?
 
Hallo
Alvast gefeliciteerd met je dochtertje!
Hier in de buurt (regio Nijmegen) hebben ze een buiten speeltuin echt voor de kleintjes, inclusief een baby/peuterbad. Wij zijn er met laatst met ons zoontje (wel al 21 mnd) geweest en hij vond het geweldig. Ik zag er ook hele gezinnen met kleintjes en ook die vermaakte zich prima. Het voordeel is dat het echt voor de kleintjes is en ze dus nauwelijks onder voet worden gelopen door de grotere kinderen.  Wij gaan ook regelmatig naar een grote kinderboerderij, beestjes kijken is altijd leuk. Verder bootjes kijken, picknicken en dat soort  dingen  zijn geweldig.  Je hoeft niet ver te gaan om wat leuks te doen vind ik.
Succes en  alvast een fijne  verjaardag.  
 
 
BALLORIG! Op veel plaatsen in Nederland zijn vestigingen:
Het is binnen  en  met regenachtig weer dus leuk om te doen. Er zijn onder andere vestigingen bij je in de buurt: Meppel, Assen, Heerenveen.
Zie ook www.ballorig.nl

Veel plezier!
 
Mijn zoontje vindt alles leuk! Naar de speeltuin, picknicken in het park, naar de kinderboerderij, met een emmer en schepje naar het strand. Hoeft allemaal nog niet zo ingewikkeld voor zo'n kleintje. Hij vindt het al leuk als hij lekker buiten is, nieuwe dingen kan ontdekken, en vooral als er veel andere kindjes zijn: vindt hij fantastisch om naar te kijken en achteraan te lopen.

Groetjes,
Helena
 
Terug
Bovenaan