Leuke dingen in de planning??

Hey meiden,

Het valt me op dat we erg stil zijn met zijn allen!!!
Hoe gaat het met de zwangerschappen?? Nog leuke dingen in de planning??

Met ons gaat het goed.. voel me ook een stuk fitter en kan weer meer doen! de vermoeidheid is verdwenen!!!
Gister ben ik samen met mijn moeder, zusje en tante flink gaan shoppen bij Prenatal.. wat een leuke dingen allemaal!!! De meeste dingetje hebben we nu binnen. Alleen een wipstoel nog, had een leuke gezien maar die hadden ze niet meer op voorraad helaas..

Begin november komen de grote spullen binnen!! papa is druk ezig met klussen in de kamer van de kleine, het wordt echt mooi.. de kamer wordt in blauw, wit en grijze tinten! meubels zijn hoogglas wit.

6 okt op mij verjaardag hebben we de pretecho gepland staan.. hebben er erg veel zin in! Ben benieuwd of hij nu wel zijn gezichtje goed laat zien en niet eigenwijs is!

in november staan ook een paar leuke dingen in de planning...

*Mijn zusje is bezig met een babyshower te organiseren.. ja kwam er weer achter ze zat zo te zoeken naar een datum om af te spreken in november hihi..
*Samen met papa een buikshoot doen! Doen jullie dit ook??
*In november begin ik met zwangerschapsyoga!

Kussies Laurie

Hee Laurie,
Dit weekend wordt rustig.

-> 1okt wordt door me schoonvader laminaat gelegd voor de babykamer
-> 8okt pretecho heb er zoveel zin in.
-> 19okt controle bij de verloskundige

ik wacht nog op een telefoontje heb me van de week opgegeven voor zwangerschapsyoga!
verheug me er nu al op.

en begin December ga ik ook een fotoshoot doen met me buik samen met me vriend.
heeft me zus voor me geregeld als kado.

dus opzich wel genoeg te doen.
en me zwangerschapsverlof begint in december.

en ik geniet volop van alles bewegingen in mijn buik.

liefs

Niet zoveel eigenlijk. We zijn druk op zoek naar een andere auto en dat valt een beetje tegen. Ik heb vanaf oktober werk erbij en dan is een andere auto eigenlijk noodzakelijk.

Op 13 okt hebben we een pretecho, daar heb ik superveel zin in! De babykamer; mja, in december denk ik dat daar iets mee gaat gebeuren.Eind oktober komt de timmerman vaaor de zolder, zodat de oudste daarheen kan, voordat dat af is zal het wel december zijn. Ach, ja, mijn kids blijven liever te lang dan te kort zitten, en de beeb slaapt de eerste tijd toch bij ons op de kamer.

We zien wel, ondertussen wel een paar pakjes gekocht voor onze mini, verder hebben we alles nog.

Tot die tijd geniet ik van al het leven in mijn buik, beeb eist de aandacht wel op! En ik weet dat dit de laatste keer is, dus ik probeer wel mijn momentjes te pakken.

Leuk he al die voorbereidingen :)
Hier nog niet veel geshopt...ik geniet wel van me zwangerschap maar denk omdat het de 3e is dat ik nog niet aan het shoppen geslagen...komt vast nog wel.
We hebben wel een box en een andere wagen gekocht, de duowagen gaat er toch uit...we hebben nu de Easy Walker.
Wipstoel krijgen we van me schoonzus en de Maxicose van me schoonouders, meubeltjes hebben we nog, me dochter krijgt een nieuwe kamer met nieuwe meubels...en de oudste gaat naar zolder daar wordt druk geklust door Opa...volgende wk komt de stucadoor al en de elektriecien, dus het gaat wel lekker opschieten nu.

Verder gaat het eigenlijk wel goed, op blaasontstekingen na dan, heb er gelukkig geen pijn van, dus niet veel last van....ben niet meer moe of misselijk, groei lekker door en voel de kleine nu wel elke dag even :)
Heb alleen wel overal jeukende bulten, maar of dat door de zwangerschap komt weten we niet, loop nu bij een dermatoloog, en maandag de uitslag (er is huid opgestuurd voor onderzoek)

Nou de groetjesss....wij gaan een filmpje kijken.

Wij gaan binnenkort beginnen met de verhuizing van de middelste. De oudste twee gaan met z'n tweetjes op onze mega zolderkamer dus dat gaat vast weer leuk worden (in ons vorige huis sliepen ze ook met z'n tweetjes op 1 kamer!).
Daarna de babykamer en dan wachten...
Ik ben nu trouwens ook bezig met de box. Even een nieuw beitsje er overheen, want na drie kids en heel lang voor het raam staan, was de kleur wel heel erg vervaagd. Maar nog 1 keertje schuren en beitsen en dan is 'ie weer als nieuw!
Binnenkort ff naar de Ikea om leuke accesoires te halen voor de kinderkamers!
Ik heb er nu al zin in!

Succes allemaal met de voorbereidingen!

Hoihoi,
Volgende week gaan we even lekker een weekendje weg.
Voor de pretecho ga ik morgen even een afspraak maken. Verder hoef ik niet veel meer te doen. Ook de meeste spullen hebben we al, omdat het onze tweede is en weer een jongen.
Groetjes

Wat leuk zeg!! een shoot met de pappa erbij.. Lijk me ook erg leuk om te doen , en het is een super mooie aandenken aan je zwangerschap. Ik zal snel eens even kijken of er fotografen hier in de buurt zijn. Wanneer vinden jullie het een leuke tijd om die shoot te doen? Ik ben zelf 17 Januarie utigerekend..

Groetjesss

Terug
Bovenaan