leuke dingen om te doen nu het winter wordt

Hoi meiden,

Misschien is het al wel een keer gevraagd maar ik stel hem toch nog een keer.

Nu het weer winter wordt ben ik op zoek naar leuke dingen om te doen met Maaike voor binnen en buiten. Ik wil proberen om meer met haar te spelen nu ik me weer wat fitter begin te voelen, maar mis nog wat leuke ideeen.

Wellicht kunnen we elkaar inspireren tot het uitproberen van leuke dingen.

Groetjes
Inge

* ik heb op internet kleurplaten gezocht die met herfst te maken hebben; die kleuren we mooi in en hangen we op een deur in de huiskamer; ziet er gezellig uit!

* bouwen met duplo of mega bloks blijft hier een leuk tijdverdrijf

* zo nu en dan een filmpje (ik ben zelf heel blij met het feit dat ze allebei goed een hele disneyfilm kunnen gaan zitten kijken)

* you tube aan en liedjes opzetten van k3 of iets anders leuks en helemaal uit ons dak gaan

en boven alles; toch iedere dag even lekker naar buiten hoor voor een boodschap of paddestoelen zoeken of blaadjes/eikeltjes/kastanjes

Wij gaan er vaak lekker op uit. Even de kinderboerderij, of naar het park. Of een filmpje kijken. Koekjes bakken doen we hier niet zo vaak, maar straks in de sinterklaasperiode gaan we wel zelf pepernoten bakken. Is erg leuk, het huis gaat heel lekker ruiken, de pepernoten zelf zijn niet zo lekker als de kant en klare...

Terug
Bovenaan