Leuke dingen voor je zwangerschap.

Heej meiden,

De meesten van jullie zullen het vast allemaal wel weten, zeker als je al van de tweede zwanger bent. Maar je kan zwangerschapsdagboeken kopen, je heb er 1 van Anne Geddes (is heel erg leuk) en 1 van Marianne Amelink. Je kan ze allebei kopen op internet, babyzaken of boekhandels. Heb bij mijn eerste die van Marianne Amelink gehad, staat wat er per week gebeurd en je kan je gewicht en cm van je buik bijhouden. Je heb ook ruimte om je echo's in te plakken.

Ook kan je van die boxen aanvragen, van zover ik weet van de etos, kruidvat, de blije doos, babydump. Meer weet ik niet misschien weten jullie wat leuks.
Voor die boxen/dozen kun je je via internet aanmelden.

Voor de mensen die net zwanger zijn is het wel leuk om te weten.

Groetjes

Misschien nog een leuke tip: op www.vaderschap.nl kan je bij 'progress' instellen hoelang je al zwanger bent. Je krijgt dan te zien hoeveel seconden, weken en maanden je onderweg bent en hoe groot en zwaar je kindje nu waarschijnlijk is.  O ja, en hoelang je nog moet en nog wat info.

Groetjes,
Willemijn.

quote: Willemijn75 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2008 14:09:53'));

Misschien nog een leuke tip: op www.vaderschap.nl kan je bij 'progress' instellen hoelang je al zwanger bent. Je krijgt dan te zien hoeveel seconden, weken en maanden je onderweg bent en hoe groot en zwaar je kindje nu waarschijnlijk is.  O ja, en hoelang je nog moet en nog wat info.

Groetjes,
Willemijn.

die site werkt niet...

Zo die echt leuk als je gegevens invoert bij instellingen en dan bij Progress kijkt, wat een mooie foto's.

Enne, bijna 20% in de zwangerschap klinkt al best ver, terwijl nog net geen 8 weken als net nix klinkt. Heel grappig hoe het gewicht, en lengte, zwangerschapsduur op verschillende manieren steeds per seconde verspringt.

Verslavend om regelmatig even te gaan kijken, denk ik zo!

Rianne

Ja sorry, het is misschien wel even zoeken.. Maar, als je naar www.vaderschap.org gaat, dan zien je links halverwege of onderin je scherm een getekend plaatje van een baby in de baarmoeder. Als je daar op klikt kom je terecht bij wat ik bedoelde. Dan kan je via instellingen je eigen zwangerschapsduur invoeren, en dan wordt al je moeite beloond, echt waar!

Succes,
Willemijn.

Terug
Bovenaan