Leuke dingen.....

Zo na mijn geklaag van de week (ook al blijven we van mening dat Myrthe drzelf niet is) nu weer ff positieve en leuke dingen van Myrthe waar ik erg van genoten heb afgelopen week...

Myrthe is ineens erg van het zingen. Olifantje in het bos, op een grote paddestoel, poesje mauw, schaapje schaapej heb je witte wol, kan ze allemaal bijna vlekkeloos zingen.

Van de week op zomercarnaval in Rotterdam stond ze erg mee te dansen met iedereen en te zwaaien haha.

Foto's kijken vind ze erg leuk, en ze was vooral onder de indruk van de foto dat ze onder de waterpokken zat.

Ze bemoeid zich graag met ons. Als we discussie hebben herhaalt ze ons. (ik, nee schat zo moet je het niet doen. Zij: nee papa zo moet je het niet doen. Hij, doe niet zo chagerijnig. Zij naar mij lopend... doe niet zo chagerijnig)

Van de week hielp ze boodschappen opruimen. Brengt doosje thee naar me toe, roept: Ene, tweeëe hopee en gooit doosje naar mij toe. Hahaha probeer dan maar eens lachen in te houden.

En ze doet iedere keer shirt omhoog, wrijft over buikje en roept... Myrthe baby in de buik.

Op wc zitten doet ze ook graag, plassen lukt alleen nog niet. Dus roept ze: Plasje KOM NOU!! Kijkt me aan en zegt... plasje komt niet, poenie wil niet plassen hahahaha.

Zo weer ff positieve en leuke dingen van ons.

Liefs

hahaha wat schattig he...vooral dat myrthe over haar buikje wrijft en dan zegt dat er een baby in haar buikje zit...hihihihi nicky doet dat wel regelmatig bij mij en dan roept ze baby kay..buik.

goed dat je zo ook weer kan genieten he..soms is het idd moeilijk om je lachen in te houden.

nicky heeft een woord opgepikt van mn vader;vertrek..haha ze stond van de week ergens op, en mn vader wilde haar eraf tillen zegt ze opeens;opa!!!vertrek..mn vader met een mond vol tanden hahaha

gaat het verder wel lekker met je?en met het wondertje?groetjes,en liefs van karin

Haha ja ook een goeie van dan vertrek!
Ik riep laatst getver en Myrthe riep erachteraan, getverderie.... Waar ze dat nou geleerd heeft? Oma biechtte later op haha.

Ja met mij wel okee. Erg moe, staalpillen krijg ik enorme buikpijn van, dus die neem ik niet iedere dag. Met kleine beeb alles okee. Die zwemt en bokst er lustig op los haha. Vooral als grote zus bij mama op schoot zit. Nu al die strijd hahahaha.

Hoe gaat het met jou?

Liefs

met mij en de kids gaat het ook lekker.heb vandaag wel weer een druk dagje gehad ..pppfff nicky wil me iedere keer op haar manier helpen..hahah ja van de wal in de sloot..dat kun je natuurlijk wel raden.kay is ook lekker aan het piepen..tandje nr 3,4 en 5 komen door.het gaat allemaal zo snel..geniet jij nog maar mooi van het bijzondere gevoel van de zwangerschap,ondanks de buikpijn en dat je het wil zien..hihi maar voor je het weet is het dec. dan wordt mijn kleine mannetje 1.marchel is nu ff weg met nicky ..ff rustig.als ik nu naar mn bed zou gaan slaap ik ook.
haha is de kleine beeb zich al een beetje aan het voorstellen aan myrthe..liefs,ka

Terug
Bovenaan