leuke dingetjes

hallo Allemaal,

ik ga bijna met verlof en ik wil wel iets leuks aan mn collega ´s geven als traktatie op mn laatste dag.
Is er iemand die een origineler idee heeft dan: nog een paar weekjes en dan zullen we weten of we blauwe of roze muisjes gaan eten.?
Alvast bedankt voor jullie tips.

groeten,

Daphne
 
* je kan cake bakken (kant en klare werkt niet) en er een beetje kleurstof doordoen( natuurlijk roze of blauw)
* je kan bonbons kopen en die in van die verpakkinkjes doen.

meer ideetjes heb ik op het moment niet
 
Op mijn werk heeft 1 collega voor het verlof getracteerd op zelfgebakken cake (geen kleurtje erdoor ofzo, 't gaat immers om het verlof en nog niet om de geboorte) en een andere collega heeft op kleine marsjes/snickers/etc getracteerd. Ik had het eerlijk gezegd nog niet eerder meegemaakt dat er voor het verlof getracteerd wordt, maar goed, nu moet ik ook wel :)
Ik ga denk ik ook gewoon op cake tracteren, niet te moeilijk doen (of op ijsjes, maar weet nog niet hoe ik die dan ongesmolten mee moet nemen).
 
of bij de hema snoepjes kopen roze en blauw door elkaar heen in een doorzichtig folie papiertje met een leuke lint erom heen de reactie op mijn werk van mijn collega's waren te gek
 
Terug
Bovenaan