leuke doe tips in de buurt van amsterdam (of in amsterdam?)

A

Anoniem

Guest
hey mama's,

zaterdag gaan wij naar een neef van mijn man in amsterdam. Super leuk, kijk er echt naar uit. We maken daar altijd een hele dag van omdat je met 2 ukkies niet effe vanuit tilburg op en neer rijdt naar amsterdam. Die neef is de peetoom van patrick en is helemaal gek van onze kids. We gaan dan altijd iets leuks doen. We zijn bv. een keer naar schiphol gereden om vliegtuigen te kijken en de vorige keer waren we naar volendam geweest. Je kunt met 2 ukkies niet heel de dag op een appartement gaan zitten.
Is er iemand bekend in of om amsterdam en heb je doetips voor mij? Ik ga zelf eens even googlen of er een indoor speeltuin is; gezien de temperatren!!

x miranda

hoi,

Zelf geen tips, maar wel een site waar je zeker op kunt kijken!!

http://uitmetkinderen.nl

Daar moet je vast iets op kunnen vinden.
Groetjes Martine

Sorry geen tips voor je, Hoop wel dat je een gezellige dag hebt. Er is tenslotte genoeg te doen in z'on grote stad. Rondvaartje??

Hoii

Ik heb weet dat ze van lovers (rederij) een winterarrangement hebben, kijk hier op de link
Je kan bij hun ook met de boot naar Nemo of naar Artis. Die boten zijn   verwarmd..
En ik weet dat er bij ons in Almere een ballorig zit, das opzich ook wel te rijden vanaf A'dam.. Misschien zit er in A'dam ook wel wat. Ik weet zo even niet veel meer, maar misschien is straks een collegaatje van me binnen die hier in A'dam woont (en kinderen heeft) dat ze nog wat leuke tips heeft.. weet t niet zeker want ze werkt ook deeltijd en is veel op pad!

iig veel plezier!

Wil je alleen ff een prettige dag wensen!

Groetjes Babybelle

Hoi Miranda,

In Amsterdam zitten 2 vestigingen van Ballorig (1 bij de Amsterdamse Arena en 1 in Amsterdam zuidoost).

Groetjes,
Shivana

Thanx voor de tips! Ik ga effe die site bekijken en die tip van die boten lijkt me helemaal super! Zullen ze geweldig vinden!
Jullie horen nog wel wat het is geworden!

x miranda

Hoi Miranda,

Het is misschien inderdaad wat koud (maar daar kun je je op kleden!), maar de dierentuin is echt leuk in het winter! De beesten zijn zo actief. Wij zijn eerste kerstdag naar de dierentuin geweest en het was fantastisch.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan