leuke foto ideeen gezocht

hoi,

ik ben dol op foto's maken en vooral op foto's met iets extra's. mijn kindje is pas 2 maandjes en kan nog niet zelf zitten. ik zoek dus alternatieven om leuke foto's te maken iemand iedeen?

Sorry, geen tips, ik ben type "vakantiekiekje"...
Maar ik wilde even zeggen: wat een geweldige foto's!!!
Heel erg mooi en inderdaad, hebben iets extra's...

Groetjes, Karin
Mama van Christian (17 weken)

Hallo,
Leuke foto's vooral die ene met de wereldbol. Ik heb geen ideetjes het is hier al een hele klus om ze allebei lachend op de foto te krijgen en dan ook nog op tijd te zijn met de camera. Maar als het dan lukt heb je ook een hele leuke foto vindt ik zelf.

groetjes,
marike
mamma van ian (30-10-01) joany (09-02-07)

ik zou zeggen;denk eens aan anne geddes!!
hol een pompoen uit en maak er 2 beengaten in
of in een grote bloembak,emmer of iets.je kan hem dan ondersteunen met een kussen.
ik vind die foto met die bal ook errug gaaf.
groetjes kari

Ik kreeg een keer een geweldige kaart waarbij een baby op een glasplaat lag die je niet zag en dan tegen een egaalblauwe achtergrond, zodat het net leek alsof die baby uit de lucht kwam vallen... Zal qua belichting wel moeilijk zijn, maar het zag er wel geweldig uit!

helemaal klem in een doorzichtige emmer? onze berend is nu zo dik dat hij echt klem en rechtop zit in zo'n emmer. Leverde een idiote maar ook wel errug grappige foto op, een soort "baby-worst"

Ik ben gek op foto's op de buik op dezelfde hoogte of van onderaf, maar zoiets heb je ook al gedaan met de wereldbol. Zoiets met een compleet witte of blauwe achtergrond.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan