Leuke geboorte stickers/slingers/versiering.. Tips? :)

Euh ik weet niet. Bij ons heeft man lief ze ergens
besteld haha. We hadden van de eerste nog zo'n ooievaar die door het raam vliegt. Kan je de kont buiten en kop binnen op het raam plakken.

Zag bij de Hema ook leuke slingers en papieren pompoen bloem.

Ik heb via Foppiez.nl een geboortesticker besteld. Staat echt hartstikke leuk op het raam! Krijgen ook leuke reacties van mensen er op.

http://www.foppiez.nl/media/catalog/product/cache/1/small_image/150x/9fc5d970674a6430bb83a88947c1c3fa/b/a/baby_hoofd_tweeling.jpg

Deze heb ik besteld.

Raamsticker hadden we bij ons zoontje ook, ook heel veel reacties op gekregen.. Heb er al eentje uitgezocht maar moet ik nog ff bestellen, dit lukt niet via m'n iPad. Moet gewoon die laptop ff aan de gang slingeren, meer niet, maar ja, je kan maar iets uit blijven stellen hé ;-) Verder zie ik niet zo heel veel leuke versiering, ja gewoon een suf vlaggetje met Nijntje erop, maar daar ben ik ook al op uitgekeken, haha, waar ik dan wel naar opzoek ben weet ik ook niet hoor, maar dacht wie weet hebben jullie nog leuke tips voor me :)

Een waslijn spannend met (oude of juist de net nieuwe) kleertjes en of kaartjes?

Verder heeft de baby-dump ook slingers etc. kan via de webshop ook, dus dat kan ook van achter de pc.

Geboorteslingers van de Xenos en AH (met uiltjes !)
Ooievaar voor aan het raam
Schaal met roze blauwe beertjes tussen zoutstenen (normaal doen we ieder seizoen de inhoud wisselen maar dit is ook wel heel leuk en bijzonder ;-).

Roze blauwe witte servetten, en een dienblad met muisjes :)

In het kamertje: Draakje er was eens stickers op de deur, met daaronder met sierletters de naam. Ook houten letters gevonden om de naam te vormen, hangen we aan een witte tak ofzo...nog even over nadenken.

Dat is het zowat :)

Terug
Bovenaan