Leuke, goede, betaalbare vakantie ? Iemand tips?

A

Anoniem

Guest
Eigenlijk waren wij niet van plan om op vakantie te gaan we gaan eind van het jaar verhuizen, ben zwanger van ons tweede kindje, dus een hoop kosten.
Maarrrrrrr.. t begint toch erg te kriebelen om toch nog er tussenuit te gaan met ons 3tjes nu het nog kan.
Zoeken alleen wel iets betaalbaars, zijn natuurlijk erg  aan de late kant,daear we al volop in de vakantieperiode zitten natuurlijk.
We willen dus 2 weken naar Frankrijk, Italie, Zwitserland of Oostenrijk (Niet in NL, België Luxemburg, of Duitsland) voor een betaalbare prijs, zo rond de 250 a 300 euro per week maximaal.
Mag een luxe ingerichte tent zijn, met meerdere slaapruimtes, een chalet, stacaravan, of vakantie huisje.
Misschien heeft een van jullie kort geleden nog zo'n soort bovenstaande vakantie geboekt, of heb je tips?
Ben wel druk aan t zoeken op het net, maar tussen de vele dingen nog weinig gevonden.
Ben ook nog maar sinds vanmiddag aan het kijken! haha

Fijne vakantie allemaal!

Liefs
Janet
Mv Jurian 06-07-2007

Hoi,

Dat wordt wel lastig! Ik denk dat je zowizo in het naseizoen moet gaan kijken, want 2 weken voor 300 euro p/w ga je niet in het hoogseizoen redden. Wij zijn in het voorseizoen een weekje via vacansesoleil geweest en toen betaalde we een kleine 300 euro voor een stacaravan. (normandie) de prijs scheelde zo de helft met wat je in het hoogseizoen betaald!
Oja en hou er rekening mee dat je bijvoorbeeld in frankrijk nog meer voor brandstof betaald dan in NL. Wij rijden diesel en t goedkoopst wat we getankt hebben was 1,50 daarna zag ik alleen maar 1,56 a 1,60.
Sorry verder geen tips voor een goedkope vakantie, ik hoop dat je wat vind!

Evelien

We hebben een lease-auto, dus geen brandstofkosten, kunnen onbeperkt aantal km's rijden.
Verder heb ik al veel vakantie's gezien, ook wel beneden die prijs, alleen allemaal al volgeboekt, das een beetje t probleem wat we hebben.
We hebben een weekje in een luxe-huisje geboekt vanaf volgende week vrijdag, deze kost nog geen 220 euro, hier zijn we al een aantal jaren geweest in de winter, vaak weekendjes. Alleen zouden we wat verder weg willen, misschien een weekje, of het weekje duitsland laten vervallen en 2 weken.

Mag ik ff vragen waar dat is Jannetje??
Heb je mss de website voor ons? Manlief heeft ook gezegd dat ik eens moet kijken voor een betaalbare vakantie.

Liefs Debby.

Het is in Duitsland, Sauerland.
De mensen aldaar kennen we goed, komen we nu al een aantal jaren.
Kom je er vaker krijg je geloof ik 5 of 10% korting.
Je huurt er al vanaf 31 euro per nacht, en het is erg schoon netjes, en volledig ingericht.
Ze zijn helaas (tenzij je in augustus zou gaan) al volgeboekt denk ik)
Hun website adres is : http://www.mettenhof.info/

Succes met het zoeken voor een vakantie!

Ohjee, de site is Duits

Moet ik ff een expert bijhalen

Hai,
Ik kijk meestal ook even voor last minutes op bungalows.nl. Ook heeft Vacansoleil ook de last minutes erop staan. Ik hoorde laatst van vrienden dat Keykamp ook niet zo duur is, heb er zelf geen ervaring mee hoor!!
Succes!!
Groetjes, Floor

Terug
Bovenaan