Leuke/ grappige dingen van je kleintje

Het valt me op dat we vaak de dingen melden op dit forum wat minder goed gaat, waar we een beetje onzeker over zijn of waar we ons een beetje zorgen over maken. Maar de leuke dingen komen minder vaak voorbij....

Vandaar dat ik dacht dat het ook leuk is om de leuke/ grappige dingen met elkaar te delen over onze geweldige/ mooie en super lieve ukkepukjes!

Mijn dochtertje moet eigenlijk vanaf het moment dat ze de dingen om haar heen goed kon zien al lachen om stopcontacten. Ze heeft er soms hele verhalen tegen en ze lacht er altijd vrolijk naar. Erg leuk om te zien!
Ook haar Winnie de Pooh lamp in haar kamertje vindt ze geweldig.
Verder vindt ze het nu ook geweldig om je haar of lippen goed vast te pakken en er goed in te knijpen, ze wurmt haar kleine vingertjes gewoon in je mond en laat niet meer los en een lol dat ze dan heeft!

Ik ben benieuwd wat jullie kleintjes zoal doen, leuk is dat he?!

hey hoi!!

je hebt helemaal gelijk! er zijn namelijk veeeeel meer leuke dingen dan problemen.

mijn dochter die heeft de grootste lol met n knuffeldoekje en doet met zichzelf kiekeboe... ze legt dan t doekje over haar hoofd... je hoort haar dan ff heel snel ademen en dan strekt ze t weer van haar hoofd af en moet ze lachen.... heerlijk zo;'n kind wat zichzelf vermaakt he!

en als we haar naar bed brengen dan vertelt ze ong. 10 aan haar knuffels wat ze overdag beleeft heeft.. klinkt zo grappig...

oh en die vingertjes..... vooral mijn haar is doelwit... erg pijnlijk maar oh wat heeft ze een lol!

ben ook benieuwd naar de rest van de verhalen!

Hier ook een haren, mond, tanden en vooral oorbellen trekkertje....hij vindt het vooral prachtig als mama zich in allerlei bochten wringt om ervoor te zorgen dat haar oorlellen niet uitscheuren...

Verder vindt hij het prachtig om in zijn loopstoel door huis te schuifelen en hoeft zijn zus maar aan te kijken en ligt slap van het lachen.

Verder is Lasse eigenlijk heel erg serieus en lacht lang niet zoveel als zijn zus dat deed....

Waar mijn hart vandaag even van smolt was toen ik hem ophaalde van de creche, hij zat heerlijk aan tafel, op het bankje tussen de andere kindjes te spelen met iets.
Hij hoorde mijn stem en draaide zich om en ik kreeg zo'n grote glimlach van hem, hij keek ook helemaal trots...alsof ie zeggen wou "kijk mij mam, ik ben ook groot, ik zit tussen de grote kindertjes"

Heerlijk!!!!

Liefs Randy

aleiyah vindt haar zus helemaal geweldig!
zodra ze elkaar zien, lachen ze samen de hele tent bij elkaar. omdat aleiyah dan lacht, lacht nathalia, waardoor aleiyah nog harder gaat lachen en zo hebben ze samen de schaterlach, om eigenlijk helemaal niks. heel leuk om te zien.

hallo

Mara is nu gek op haar voetjes, hup beentjes in de lucht en aan de touwtjes van haar slofjes trekken, slofjes gaan nu nog sneller uit.

ze ligt helemaal dubbel als ze mag vliegen

En het mooiste is natuurlijk de katten, die heel lief zitten te wachten als zij groente of yoghurt krijgt.

Laatst had ze de staart van Eo te pakken, wat gillen die kat maar niks doen, baasje snel haar handje los maken en hup daar kwam Eo er weer bij knuffelen met Mara, als Mara beneden in slaap valt gaat ze ook direct naast haar liggen slapen, ze is heel voorzichtig met Mara, andersom helaas niet hihihi

En lekker bij mama liggen en knuffelen is het leukste, maar dan wel zittend dat ze aaalles kan zien

En als ze haar groente of fruit ziet gaat ze lachen en dansen

echt veel geluid maakt ze nog niet bij het lachen, die bewaart ze denk ik nog, maar kletsen kan ze al hihihi

demi kan zo geweldig lief naar haar handje kijken en dan allebei haar handjes in elkaar doen en tegen haar handjes gaan praten en vervolgens in haar mond stoppen. (ziet er mega schattig uit)

en in de auto praat ze altijd heel zachtjes das ook super schattig.

en onze honden vind ze ook erg grappig.
(vooral toen er eentje loops was en de ander erop ging rijden moest ze kei hard lachen, maar goed dat ze het nog niet snapt)

maar dit is i.d.d een leuke topic vinden wat leuke dingen daar doen we het voor he

mijn Keano krijgt de slappe lach als ik plakband snel open trek, heeel apart haha ... en ook als ik gekke bekken trek en HEE roep en snel dichtbij kom ... hij lacht veel, maar ook kan veel zeuren haha 50-50...

heerlijk kind, mijn schat!

Terug
Bovenaan