Leuke handige dingen voor je baby.

Er is zoveel te koop in Babyland.

Ik ben benieuwd wat jullie favoriete spullen zijn.

De mijne zijn:

Mijn kinderwagen de Quinny Speedi SX: Rijdt lekker en is handig op te klappen en stabiel.
De flessen van Avent: prettig vast te houden en Arjun drinkt er heel goed uit.
Borstkolf Medela Swing: makkelijk mee te nemen en lekker stil.
Draagzak van Premaxx:Zo kan ik Arjun mee naar beneden nemen.
Luiertas van Wallaboo: mooie tas waar veel in past!

groetjes

haha, wat een leuk topic!

Mijn favo spullen zijn mijn wandelwagen en wieg, want daar heb ik zelf nog in gelegen. Esther ligt er ook heerlijk in, vooral van de wandelwagen begint ze helemaal te stralen! Praktisch zijn ze niet, maar ik word helemaal warm van binnen als ik haar zo zie.
Ook ben ik heel blij met mijn magnetronsterilisator. Eerst kookte ik alles uit, wat was dat waardeloos, dit gaat tien keer sneller!
Esther zelf is vooral blij met haar speentjes. Wat we zonder die dingen hadden moeten beginnen....geen idee!

Groetjes,

Eveline

Ik ben ook heel blij met mijn wandelwagen. Verder de draagdoek Tricot Slen, die heb ik net deze week via een soort regionale Marktplaats binnengekregen superfijn. Het badsteuntje is erg fijn. En de draaiende mobiele in de box.
Dat zijn echt mijn toppers.
Groetjes Veerle

ik ben blij met mn tummytub!!boas vind het heeeeerlijk.en we hebben ook veel plezier van de fisherprice take along swing.oftewel;de electrische schommelstoel met licht en geluid,die je ook nog in kan klappen om makkelijk mee te nemen naar opa en oma.
en met de friso bewaardoos ben ik ook heel blij.
ik mis alleen wel nog wat dingetjes,dus dat word morgen als mn mannetje thuiskomt ff lekker prenatallen.ik ga een slaapzakje kopen,maat 50.ik heb er 1 gekregen maat 70 en hij vind het heerlijk in dat ding.hij zit er savonds mee in de schommelstoel of op schoot.ik durf hem er alleen niet in weg te leggen in bed,want hij is echt veel te groot.
en ik ga zo'n toren poederbakjes kopen.ik heb er nu 1 met 4 vakjes,maar bovenin zitten kiertjes tussen de vakjes waardoor de poeder van de ene naar de andere kant loopt en dan klopt de hoeveelheid niet meer he.
groetjes kari

Hoi, ik ben erg blij met onze kinderwagen, een xadventure met 4 wielen. Hij
ziet er erg stoer uit, en ik ben hem nog niet vaker tegengekomen.
Ook de voedingskussen is favorite! Even oprollen en Fenna ligt er heerlijk op.
Maar.......ik ben verzot op de kleertjes!!! Elke ochtend vind ik het weer een feest
om te kijken wat ze nu weer aankrijgt!! (ik heb dan ook aardig wat, veel gekregen van mijn schoonzusje, en in de winkels kan ik het ook niet laten liggen!!)
Mijn favorite kleur is dan ook ROZE. Ze is soms net een zuurstokje...hihi..

Ik twijfel of dit kruikje handig is tegen darmkrampjes: https://www.de-baby-winkel.nl/verzorging/527/ Het ziet er wel ideaal uit. Die krampjes zijn zo rottig. 

Ik ben helemaal dol op onze eenvoudige wipstoel. Ze wil er echt prima in zitten/liggen en ook een dutje doen. We nemen deze ook mee op visite.
Verder blij met mijn Medela freestyle kolf. Niet geruisloos maar wel een goede opbrengst. Daar hoort dan ook de bustier bij zodat je handsfree kunt kolven. Daarbij gebruik ik Medela moedermelkzakjes (gekocht bij amazon.de)
Verder heel blij met ons verschoonkussen beneden. Zo kunnen we ook daar vlot verschonen en hoeven we niet iedere keer naar boven!  
Verder blij met de slaapzakjes. Ze slaapt al vanaf de kraamweek in een slaapzakje. Zo blijft ze lekker warm. 

Terug
Bovenaan