leuke hotels

A

Anoniem

Guest
hi dames even heel iets anders, ik wil dit weekend mijn vriend graag verrassen door een nacht in een hotel te boeken. Ook graag een massage erbij boeken omdat we het gewoon verdient hebben maar de hamvraag; waar gaan we heen??

Hebben jullie leuke ideeen??

Het palace hotel in Noordwijk aan Zee. Best wel duur maar een geweldig relax hotel.

Een ander hotel is Bilderberghotel Groot Heideborgh in Garderen. Net een nieuwe inrichting, een lekkere keuken en super relaxt.

Of sanadome in nijmegen, daar kun je echt niet onder een heerlijke massage uit! Vriendinnen zijn er weg van!!!

zoek wel even op internet naar de goedkoopste opties (hotels, hotelspecials)

veel plezier met verrassen!!  

Wij zijn vorig jaar naar het Best Western Star hotel in Hengelo geweest voor een weekend.
Is niet superduur en lekker in het centrum van Hengelo. Daar zijn heerlijke restaurats: supergoeie mexicaan/argentijn en italiaan.

Ik weet niet of er een massage mogelijkheid is, maar in de buurt is er vast wel een salon die dat kan.

Veel plezier en geniet er lekker van !!

gr mama van MD

Het hemelvaartsweekend zijn wij lekker een weekend weg geweest in Zeeland. In Domburg om precies te zijn. Via het internet ben ik terecht gekomen bij Aparthotel Bommelje. In een woord geweldig. Mooie kamer, goeie service.
Ook Domburg is erg leuk. Leuke winkels en leuke restaurantjes.

Fijn weekend
Noelie

Terug
Bovenaan