Leuke ideën kinderfeestje kind van 5?

Hoi

Even heel wat anders dan zwanger zijn enzo hihi

Mijn dochter wordt 26 januari 5 en ze zit nu in groep 1. Tijd voor het eerste kinderfeestje dus! Spannend!

Ik ben zelf wel redelijk creatief , maar ik was benieuwd of jullie misschien leuke ideën hebben?

Hee hoi,

Leuk om mee bezig te zijn! Je kunt helaas alleen maar dingen binnen doen. Mijn zoontje is 25 januari jarig, dus wij komen over 2 jaar in hetzelfde schuitjes. Ik ben zelf een zomerkind, dus vindt het ook wel lastig. Ik kan niet mijn eigen feestje overdoen ;) was zo leuk!!!

Een groepsfoto maken aan het begin, iemand naar de 1 uur services sturen. De kids fotolijstjes laten versieren en de foto's op het eind daarin doen.

Spelletjes doen: stoelendans, koekhappen, snoephappen, balonnendans, enz.

Koekjes bakken en meegeven.

Ik zou het niet te ingewikkeld doen en niet te lang. Suc6!

Liefs grote broer

cakeje versieren vinden ze vaak volgens mij ook wel leuk.
cake met slagroom erop en dan smarties hagelslag of wat dan ook erop.
of een leuk wit tasje van stof ofzo iets kopen voor ze en hun zelf er dan wat op laten tekenen.
zijn vast wel ergens te koop of even google op internet voor zo iets.
mijn dochter wordt dit jaar 6 en geeft dan voor school de eerste keer een feestje.
het feestje een thema geven prinsessen ofzo.
bij zeeman zijn wel goedkope spulletjes ervoor te koop.
groetjes en succes

Prinsessen feestje... Last alle meiden zich verkleden ( evt jongens als piraat) ff schminken, foto maken idd en dan wat spelletjes doen!!! Helemaal leuk!!

Wij hadden bij onze zoon ( toen hij 5 werd) een ballonnenclown laten komen en de kinderen ook verkleed!

Ben benieuwd hor het feestje is, laat je het weten?

kijk op party-kids.nl daar heb ik toen mijn ideeen vandaan gehaalt voor de 5e verjaardag van mijn dochtertje. Ook vindt je daar leuke traktaties voor op school en leuke uitdeelkadootjes voor een redelijke prijs. Succes !

Hoi, ik organiseer kinderfeestjes, ik ben kunstschilder en doe allerlei verschillende creatieve dingen met kis. In welke regio woon je? Toevallig het Gooi??

liefs Lorelei

Terug
Bovenaan