Leuke ideeën gevraagd

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Morgen zijn mijn man en ik 5 jaar getrouwd. Nu wil ik iets kopen voor hem maar heb geen idee wat (wat ik in gedachten had heeft hij gister zelf al gekocht).
Zijn er hier nog meiden met leuke ideeën?
Alvast bedankt.

Groetjes Nanc1

waar houdt hij zoal van?

iets met de foto van jullie kleine (jij met de kleine/ hele gezin)  er op?

Dank je.
Dat met een foto is wel een leuk idee maar ik heb met vaderdag al een mousepad met foto en een mok met foto gegeven.
Zijn hobby's zijn varen en  fitness maar ja daar zijn volgens mij niet echt cadeautjes voor te vinden?

Gr. Nanc1

hoi hoi

Alvast gefelicteerd

ik heb van mij man een digate fotolijst gehad

is heel leuk je stop je kaart erin enje kan zelf instellen om de hoeveel tijd je een anderen foto wilt

die van mij springt van foto naar foto heel grappig

groetjes mariella

van mij ook alvast gefeliciteerd!!
is er niks wat je man graag doet in plaats van krijgt?wij waren vorige week 1 jaar getrouwd en ik heb mn man de zondag ervoor ontvoert naar het sanadome (soort sauna met allerlei baden).en smorgens ontbijt op bed.verder vind ik kadootjes altijd lastig.als we iets willen hebben kopen we het meestal gelijk,of het is heel duur.en na verjaardag en vaderdag hebben we het hier met de foto's ook wel gezien.en het sanadome vind ie heerlijk dus dat was echt een leuke verrassing voor hem.ik hoop dat je iets leuks kan bedenken.
groetjes karin

zie nu pas dat het al voor morgen is, dan is mijn horloge met inscriptie al te laat. Een tegoed bon printen met een aantal hokjes en ideetje, kan hij zelf iets aanvinken, haha!!

Gefeliciteerd en een gezellige dag morgen!

Terug
Bovenaan