Leuke ideeën om het te vertellen

Hoi,

Wij hadden 2 babysokjes een roze en blauwe ingepakt in folie met een kopie van de echo in een lijstje erbij gedaan. Met een speen eraan dichtgenkoopt.  Dat weer ingepakt en toen gegeven. Mn moeder kon het niet geloven, had het nooit meer verwacht bij mij (wilde altijd maar 2 kinderen).
Mn schoonmoeder had het meteen door.
Ze vonden het allebij erg leuk.

Succes, Ris

Weet niet of je ouders en schoonouders ver van elkaar wonen, maar wij wilden (is niet gelukt) twee kaarten kopen, een met een mutsje en een met een paar sokjes en die dan opsturen, met de vraag:   Opa en oma, mag ik over .. weken mijn sokjes/mutsje terug, anders krijg ik het zo koud...

Helaas liep het bij ons door "timing" anders, blijkt maar weer dat een zwangerschap niet te plannen is!

Liefs
Sas

Hoi Feetje,

Mijn man en ik gaan het grote nieuws aanstaande zondag, met vaderdag, aan onze ouders, broers en zussen vertellen.

Wij hebben voor bij mijn schoonouders een grote slagroomtaart besteld met daarop de foto van de echo, en de tekst: Hier ben ik dan!

En voor mijn ouders, heb ik een I love oma en I love opa speentje gekocht en deze maak ik vast aan het vaderdagcadeau.

Oh, ik vind het echt zo onwijs spannend! Ik kan niet wachten tot zondag!

Jij ook heel veel plezier met het vertellen van het grote nieuws!!

X hopje

wij hebben opgebeld om te zeggen dat we koffie kwamen
drinken(we wonen verweg )en gelijk gezegd je hoeft geen
koeken te kopen ik heb een cake gebakken.

ondertussen een rol beschuit en pak muisjes(boter hadden
ze zelf wel)in de tas gestopt.

mams is slecht te been dus ik zei ga maar zitten dan zet ik
koffie en snij een plak cake af(hihi) wij kwamen met een blad
vol koffie en beschuit met muisjes vreemde cake bak jij was
 de reactie maar ze waren door t dolle heen

Terug
Bovenaan