Leuke ideeen gezocht voor traktatie Peuterschool!!!!!!!!!

Hallo Meiden,

Ik ben op zoek naar leuke ideeen om uit te delen op de peuterschool!!!

Mijn zoontje is over 8 weken jarig en wordt dan 3 jaar oud (04-10-04).
Hij moet toevallig ook die ochtend naar de peuterschool omdat hij dus de dinsdagmiddag en donderdagochtend er heen gaat.
Nu is hij dus jarig op een donderdag.

Maar nu willen wij dus leuke ideeen opdoen voor het kunnen uitdelen van een traktatie.
Wij zaten zelf wel te denken aan iets om te snoepen en een klein speeltje???

Maar alle ideeen zijn van harte welkom????

Groetjes Mammajesse en zwanger van n2
 
Hoi Brenda,
Kijk eens op traktatiecorner.nl Zij hebben ideeen genoeg. Spulletjes die je bij ze kunt kopen maar ook dingetjes die je zelf kunt maken. Op vanharte.nl heb je volgens mij ook traktatie-ideetjes. Succes met het vinden van een leuke traktatie.
Groetjes Jeanette
 
Hoi,

Bij de Hema hebben ze uitdeelzakjes met bv potloden met een dierengum erop (die heb ik alvast ingekocht voor Jaspers' verjaardag 22-11). Ze hadden nog meer dingen hoor, maar ik weet effe niet meer wat er allemaal was.
Ik ben van plan om er een stickervelletje of zoiets bij te doen (bij de Action vandaan).
Ik weet nog niet of ik er iets te snoepen bij doe, maar anders zal het iets van Jip en Janneke rozijntjes of fruitstukjes worden.
Succes!

Gr. Diane.
 
Ik heb de laatste keer ijsjes gebakken. Moet je cakebeslag in die ijscobakjes van koek doen en afbakken zoals je ook die cupcakes maakt. Ik heb zo'n pak cupcakemix gekocht en de beschrijving gevolgd, alleen niet die papieren vormpjes gebruikt maar ijscobakjes. Van die vierkante trouwens.
Na het bakken glazuur eroverheen en wat gekleurde spikkeltjes. Parapluutje erop en klaar is het 'ijsje'. Als je er dan een aantal op een schaal zet is het een heel vrolijk gezicht. De kinderen lustten het toen allemaal en je bent er zo klaar mee.
Succes!
 
Hallo,

Bij Tessa op de peutergym deelde een kindje iets leuks uit:

Een soepstengel als vishengel met aan het uiteinde een dropveter geknoopt als vislijn en daaraan een snoep- of dropvisje. Zag er heel leuk uit. De dropveter had ze om de soepstengel gedraaid, zodat ze tijdens het "vervoer" niet in elkaar verstrikte.

Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar misschien een ideetje?

Fanny
 
Voor mijn zoontje zijn verjaardag hebben we op het kdv doosjes rozijntjes/aardbeitjes en appeltjes uitgedeelt met plastic dinosaurusjes erop geplakt (met dubbelzijdig plakband) uitgedeelt. Het was een groot suc6 en mijn zoontje heeft geholpen met plakken, erg leuk.

De rozijntjes/appeltjes/aardbeitjes heb ik bij de HEMA gekocht, zitten in een mix pack.
De dino's kan je heel goedkoop kopen bij zo'n euro winkel.

Je kan ook opzoek naar vingerpoppetjes (was het eerste idee, maar kon ze zelf nergens krijgen) en deze over de doosjes schuiven.

Een ander idee wat ik erg leuk vond: een meisje deelde laatst snoepjes uit en de kinderen mochten daarna iets grabbelen uit een grabbel ton (plastic beesjes, armbandjes enz.). Dit was ook een groot suc6!

Veel suc6 en plezier met de voorbereiding en alvast gefeliciteerd!

Liefs Nika  
 
Hallo Meiden,

Bedankt voor alle reacties die ik heb gekregen er zit vast wel iets tussen wat we kunnen gaan doen we gaan na onze vakantie kijken en vragen op de peuterschool wat de kinderen allemaal wel en niet mogen want er zitten altijd wel kinderen bij die niet alles mogen hebben.

Na onze vakantie hebben we nog ongeveer 3 weken de tijd.

Maar als er nog meer goede ideeen zijn zijn ze altijd welkom.

Groetjes Mammajesse.
 
Terug
Bovenaan