leuke ideeen om oudste kind HET nieuws te laten vertellen??

hoi,

wie heeft er leuke ideeen voor me om onze dochter van 3 te laten vertellen dat we een baby krijgen??
ik ben over 11 dagen jarig en dan gaan we het nieuwtje bekend maken..
en ik heb geen zin in beschuit met muisjes op mijn verjaardag....

ik kijk uit naar jullie reacties, miss C

Mag ik vragen hoever je dan bent?
Wij hebben heel bewust gewacht tot het heel goed te zien was (dochter is ook 3) juist omdat kinderen van die leeftijd geen tijdoverzicht hebben zoals wij. Je kweekt dan ook onrust. We hebben het ook niet weggehouden van haar trouwens, maar het er gewoon over gehad als ze er toevallig  bij was.   Ze had het zo ongeveer door toen ik zo'n 6 maanden was en die 3 maanden die ze nu al aan het wachten is, is eigenlijk al te lang....

Liefs Yvonne

hoi

Misschien kun je een t-shirtje laten maken met de tekst ik krijg een broertje of zusje.Of mijn mama is zwanger of zoiets dergelijks en dan die dag aan doen bij uw kindje .Mensen gaan gelijk lezen wat erop staat.succes verder groetjes wendy

Dat van dat T-shirtje was ook mijn gedachte. Wij hebben bij www.simplycolors.nl een shirt laten bedrukken voor onze oudste toen zijn broertje geboren was. Op de voorkant: Hoera! Ik ben de grote broer van.....En op de achterkant: MARIJN!!!. Maar je kunt het ook doen met een tekst van Hoera, ik word grote broer/zus ofzo.
De kwaliteit van de shirts bij simply colors is echt super. Houdt er wel rekening mee dat de maten vrij groot vallen. Als je kind normaal gesproken 98 draagt, zou ik nu een 92 bestellen bijvoorbeeld.
Veel plezier...enne, gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Hoi,

Wij hebben ook een t-shirt laten bedrukken toen ik zwanger was van de 2e.
Ook bij SC. Aan de voorkant Hoera!!
En aan de achter kant ik krijg een broertje of zusje.
Nu ben ik weer zwanger en dus op zoek naar een leuk idee om het weer te vertellen.

Hoi hoi,

Wij hadden ook een shirt voor onze dochter en idd ook bij SC, deze leveren snel en goed.
Wij hadden :

Ik ben Mara en reuze blij...

achterkant:

Want ik krijg er een broertje of zusje bij.

En dat werd goed ontvangen.
Verders evt. een echo scannen, copieren? en op tafel neerlegen met een vrolijke tekst:
Even voorstellen,en dan iets in de trant van
Mijn eerste foto,
over .. maanden mag u mij zien.. ofzo?

Mensen zijn nieuwsgierig dus kijken wel na die kaartje.
Kan uw oudste ook evt. uitdelen met mijn nieuwe speelkameraad erop ofzo?

Ik bedenk maar wat misschien heel dom, maar probeer te helpen.

Groetjes
Marieke

35,3 week
dochter mara bijna 19maand

Kevin vraagt al een tijdje of er al een baby in mijn buik zit en afgelopen weekend konden we vertellen dat het dan zover was.

Toen we het vertelden heeft hij een minuut vol verwondering naar mn buik gekeken
Hij wil perse een broertje want daarmee kan hij stoeien :p

Nu vraagt ie iedere dag of de baby al gegroeid is!!
En rond zijn verjaardag word het geboren en dat vind ie super spannend al duurt het nog lang.

We hebben voor ons oudste ook een t-shirtje laten maken met daarop de vermelding dat hij grote broer zou worden en dit had hij aan op de receptie op ons trouwfeest.

Nu ben ik terug zwanger en hebben we een kaars laten maken, met een fotootje van de twee andere kids erop en de tekst: het is maar om te laten weten, dat er nog een kleintje...(familienaam) gaat heten!

Terug
Bovenaan