Leuke ideeen om te vertellen

Hallo,

Ik heb gister een test gedaan en ben ZWANGER!!! :-D
Nu ben ik benieuwd hoe jullie het aan jullie ouders/schoonouders en familie, vrienden hebben verteld. Ben wel benieuwd en misschien zit er voor mij ook nog wat leuks tussen...

Liefs Linn
 
Hoi linn allereerst Gefeliciteerd.
Das ja hartstikke leuk.
Wij hebben t verteld met een cadeautje.
Hebben twee leuke rompjes gekocht en dat aan de ouders en schouders gegeven.
De gezichten begonnen meteen te stralen.
We waren toen kleine twee maand zwanger.
Iedereen heeft zo zn eigen ideetje om t degene te vertellen.
Liefs
 
wij hebben toen we zwanger waren van ons zoontje bij de bakker bonbons gekocht van een chocolade beschuitje met muisjes en hebben daar zowel blauwe als rose van in laten pakken en dat gegeven bij de koffie,

liefs Marina
 
Gefeliciteerd!

Ik heb een T-shirt voor mijn man laten maken met daarop een echofoto (van internet geplukt, had zelf nog geen echo gehad) en daarboven de tekst "Help!! ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!!"
Dit had hij aan op kerstavond.....de reacties waren ontzettend leuk!
Op mijn werk heb ik een groot blad met beschuit met muisjes neergezet en daarbij gezegd dat het wel nog even zou duren tot augustus.....
Ook erg leuke reacties.
Mijn beste vriendin heb ik verteld dat ik een heel leuk kado had gekregen van mijn partner en haar even later de positieve zwangerschapstest in handen gegeven.....
Wie weet zit er iets voor je tussen.
 
Wij hadden een fotolijst met het onderstaande versje ingepakt. Het was een dik fotolijstje, dus vooraan hadden wij roze en blauwe muisjes gedaan. Erg leuk gezicht!

"je kunt mij nog niet horen,
je kunt mij nog niet zien,
maar in december word ik geboren,
mag mijn foto hier dan in misschien?"
 
Bij de eerste had ik een taart gebakken en een babypopje erop gezet, voor mijn schoonfamilie.
Voor mijn moeder had ik een knuffelbeertje gekocht die een klein beertje in zijn handen houdt met mooi gedichtje erbij.

Nu met de tweede hebben we onze dochter een t-shirt aangetrokken met op voorkant nr1
en op achterkant nr2 coming soon....

Beide keren erg leuk!

Gefeliciteerd en laat je ons weten hoe jullie het verteld hebben?
 
Wij hebben het nog niet verteld, maar het ligt al klaar...

Een foto van onze 3 kinderen op hun rug op de grond met allemaal een shirt aan met hun naam en nr. 01, 02, 03 erop en een shirt ertussen gelegd met nr. 04 erop. De foto van bovenaf genomen.

Veel plezier met vertellen en bedenken!
 
Terug
Bovenaan