Leuke ideeen voor een dagje weg??

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Wat een weertje is het he heerlijk!ga straks lekker even een stukje fietsen met Nynke.
We zijn een paar weken geleden met Nynke naar de dierentuin geweest erg leuk!
Maar nu zit ik me te bedenken wat is nog meer leuk voor die hele kleintjes??

Ik heb zelf zitten denken sprookjesbos Enkhuizen?of sprookjesbos in de efteling??
Of  is ze daar nog te klein voor?
Hebben jullie nog leuke ideeen??

Liefs Zonnetje

hoi zonnetje...tja je doet je naam eer aan.ik had dat ook gedacht om naar het sprookjesbos in enkhuizen te gaan..maar daar schijnen onze ukkies nog iets te klein voor te zijn,omdat er best wel wat loop werk is en dat schijnt toch het leukste te zijn.Ik ga nicky nu uit bed halen..die heeft heerlijk 2,5 uur geslapen.Gaan we zo ff lekker stukje op de fiets.succes,groetjes,karin

misschien naar een kinderboerderij... of lijkt het veel op dierentuin..

of zwemmen??

Fietsen is altijd heerlijk natuurlijk!!
Wij gaan regelmatig naar het strand. We wonen in Alkmaar, dus erg dichtbij de zee!! Heerlijk!! In de winter (met 'lekker' weer) gingen we af en toe lekker uitwaaien op het strand. Afgelopen weekend zijn we voor het eerst weer met warm weer geweest. Jasmijn vond het heerlijk!!!! Lekker met schep en emmer in de weer!!!  Absoluut een aanrader!

Liefs Trudi, Jasmijn en .......   :eek:)  

Naar de Efteling moet je doen als je het zelf ook heel leuk vind. Mijn dochters vonden het al heel snel leuk, gezellig heel de familie, veel dingen om te zien, draaimolens enz. Maar veel kunnen ze niet doen, ze zijn niet voor niets nog gratis. Maar omdat wij zelf een dagje Efteling zo leuk vinden gingen ze lekker mee.

Hoi meiden,

ik woon in de buurt van Sprookjeswonderland, zoals het sprookjesbos in Enkhuizen heet. Het is meer geschikt voor (vanaf)  peutertjes, dus nog 1 jaartje wachten, dan is het echt leuk voor je kleintje.

Kinderboerderij is inderdaad wel een leuk idee, ik vind het ook moielijk om iets te bedenken wat ze zelf al echt leuk vinden, de wpkip vindt hij wel erg leuk, maar speeltuin is nog too much, zwemmen is wel helemaal het einde, maar ja, met dit mooie weer willen we natuurlijk allemaal naar buiten, en het badje in de tuin, tja, dan moet het wel heeeeel mooi weer zijn, hoop op een mooie zomer

Groetjes van Rina

Hoi hoi,
Wij zijn pas met onze dochter naar Ballorig geweest. Daar moet je wel naar toe als het weer wat minder warm is. Want het is namelijk binnen. En ik zou er ook niet de hele dag naar toe gaan.
Het  is een speelparadijs. Het ballenbad vond mijn dochter het allerleukst.
Voor de kinderen kost het 6,50 en de ouders zijn gratis. Je mag helaas geen eigen eten en drinken meenemen. Maar dat hebben wij wel gedaan. Mijn dochter drinkt alleen maar diksap en karnemelk en dat hebben ze natuurlijk niet.
Kijk eens op www.ballorig.nl
Kun je meteen zien of er een bij je in de buurt zit. Ze hebben een stuk of 20 vestigingen door het hele land.
Groetjes Linda

Wij hebben inderdaad ook abbonnementen op ouwehand's. Altijd leuk voor de kinders. Ook zijn we laatst naar Beekse Bergen geweest, sloeg bij beiden ook helemaal aan. De oudste bij papa op schoot rijden door het park en Nina bij op schoot alles bekijken. Ook kun je daar lekker wandelen door het park en er zijn lekker veel speeltuintjes onderweg. ( vergis je niet, achterste restaurant is een pokke-eind lopen...)
Wat ook altijd aanslaat is pannenkoeken eten, tafeltje reserveren en eerst buiten spelen. Oude kleren aan en lekker laten eten en kleideren met pannekoekje! daarna gaan we nog altijd even spelen buiten.
En ook de binnenspeeltuinen, Ballorig Houten heeft ook een buitengedeelte! En een middagje luxe zwembad? Lekker door de golven met mama of papa? Samen spetteren in het mini-gedeelte, samen in het bubbelbad...
Ik wil ook weer acuut wat leuks gaan doen nu!

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan