Leuke ideeen voor eerste verjaardag gezocht

Hoi,
Ons zoontje is nu 10 maanden en het lijkt ons leuk om zijn eerste verjaardag leuk te vieren. Hijzelf zal het niet zo meekrijgen denk ik, maar ook voor de familie en vrienden enzo. Wij zijn niet getrouwd en het lijkt ons wel leuk om nu iets leuks te doen, feestje te geven.
Hoeft op zich niet spectaculair te zijn ofzo, maar gewoon iets anders dan met z ´n allen op de bank zitten en koffie drinken.
Wie heeft er een leuk idee voor ons!!!
 
Hoi,

Toen mijn oudste dochter 1 jaar werd, had ik een leuk schrift gekocht (met harde kaft) en daar een "verjaardagsboek" van gemaakt... Iedereen schreef er een tekst in (bijv. toekomstwensen e.d.) Het is echt een leuk boek geworden. Ik heb ook alle kaarten erin geplakt en wat foto's van de bewuste dag. Zo heb je een leuke tastbare herinnering aan de eerste verjaardag van je kindje.

Fijne dag! Wanneer is de grote dag? Mijn jongste dochter wordt op 27 oktober 1 jaar. Wat vliegt die tijd toch he?

Groetjes
Wendy
 
Hoi.

Mijn zoontje wordt 17 oktober 1 jaar en wij hebben een tent gehuurd voor in de tuin en een springkussen voor de kinderen die we grenzend aan de tuin op de parkeerplaats zetten. Mijn zoontje zelf heeft daar natuurlijk nog niets aan maar er komen best veel kinderen en dan is het toch lekker als ze even wat kunnen doen.
Allemaal in de huiskamer wordt wel erg vol.

Succes.

Gr.Kim
 
Terug
Bovenaan