Leuke jonge mama's gezocht in Gelderland!

Hoi lieve mede mama's!

Met mijn 24 jaar word ik gezien als een jonge moeder. Het kwam dan ook niet geheel als een verrassing toen het contact met mijn feestende vriendinnen verwaterde op het moment dat ik zwanger werd.

Nou ben ik gek op kletsen, theeleuten, terrasjes en bovenal mijn dochtertje. Als je het leuk vind om met mij in contact te komen en ervaringen te delen en het te hebben over de ins en outs van het moederschap (of juist even over héél wat anders, wat soms ook heerlijk kan zijn), voel je dan vrij om te reageren. Wie weet ontstaat er wel een mooie vriendschap!

Hoi CCCKK,

Wat jammer dat het contact verwaterde.

Ik ben ook jonge mama, maar heb ook veel vrienden/kennissen die jonge mama's zijn.

Ik ben nu 22. Heb een dochtertje van 9 en halve maand en ben nu 19weken zwanger.

Hoe oud is je dochter en hoe heet ze?

Hoi ShannenW,

Ja echt onwijs jammer! Ik leer nu in mijn woonplaats wel steeds meer stellen met jonge kinderen kennen, alleen zijn deze stellen dan vaak 30+ en daar heb ik toch iets minder aansluiting mee met mijn 24.

Wat fijn dat jij wel zo'n kring van mensen, inclusief jonge mama's, om je heen hebt.

Mijn dochtertje heet Jaimy en is nu bijna 7 maanden. Wat leuk dat jij ook zo'n jong dochtertje hebt. Hoe heet ze? En weer zwanger! Bijna de 20 weken echo, wil je weten wat het wordt?

Hai dames.

Dit komt me heel bekend voor. Men contact met vriendinnen verwatert nu enorm. Ik lijk eerder een last voor ze.

Zelf ben ik 21 en ben 38 wk zwanger.

Ik zou ook graag in contact komen met andere jonge moeders.

<p style="text-align: left;"></p>

Hoi NinaDW,

Stom hoe dat kan gaan hè? Vooral omdat je juist je vriendinnen goed kan gebruiken op zo'n moment.

38 weken zwanger, spannend! Dan duurt het dus niet zo lang meer! Weet je of het een jongetje of een meisje wordt?

Terug
Bovenaan