Leuke jongensnaam gezocht

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben nu zwanger van de tweede. Ons eerste kindje, een meisje, heet Finette (uitgesproken als Finet). Nu zijn we op zoek naar een leuke jongens naam. We weten  nu niet  wat het wordt . Een meisjes naam hebben we al, maar vinden het heel moeilijk om een leuke jongensnaam te vinden (die ook een beetje bij de naam Finette past). Alvast bedankt voor jullie reacties en allemaal een fijne zwangerschap gewenst!!

Groetjes, Saskia

hoi saskia,

wat grappig.
ik ben ook zwanger van de tweede en een van de leukste meisjesnamen vonden wij finette...
een jongensnaam is een stuk lastiger...
ikzelf vind jasper erg leuk, staat ook leuk bij finette,
maar smaken verschillen natuurlijk.
gr.

Hoi Saskia,

Steph(stef)
Devon
Tycho
Trevor
Jurn
Jordy
Bjorn

Groetjes E  Is moeilijk he een leuke naam vinden?

Hallo,

Hier ook een aantal namen:

Mats
Finn
Flint
Jelmer
Yani

Groetjes Fennie

Hoi,
Wij hadden TIJN als jongensnaam maar we krijgen een meisje.
Hier nog een paar namen:
Sam
Sem
Lars
Finn
Thijmen
Jesse
Suc6
Groetjes Rene 27w & 1d

Hee allemaal,

bedankt voor jullie reacties!! Zitten wel een paar leuke namen bij. Dan jullie.

Assepoester, wat grappig. We krijgen nog steeds hele leuke reacties op de Finette.
Het is inderdaad moeilijk om een leuke naam te verzinnen, maar we hebben nog even. Ben namelijk nu pas 8 weken zwanger.

Groetjes, Saskia

hoi saskia,

finette komt voor in mijn favo tv serie; rozengeur en wodka lime..

komt jullie naam daar ook vanaf?

ben zeer benieuwd.
ikzelf ben nu 7 weekjes zwanger van de tweede dus, dus we gaan aardig gelijk op.
mijn gevoel zegt dat het nu een jongen wordt en op babybrabbel geeft de chinese voorspelling een jongen aan.

hoe oud is je dochter?

groetjes

kijk ook eens op kindernamen.nl. en op babyinfo staat een hele leuke nameteller. .dan kun je zien hoe vaak een naam sinds 1990 gegeven is.
Ons zoontje heet overigens ynze, een friese naam wij vinden hem mooi, maar ik denk niet dat het goed bij finette past...
groetjes
greet

Terug
Bovenaan