leuke kampeerplek?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb nog nooit gekampeerd, wel eens gelogeerd in een tent maar dat was het. Maar nu hebben we dus een vouwwagen van iemand overgenomen en willen we graag eens een weekje gaan kamperen. Mijn man heeft het veel vaker gedaan, maar ja. Ik mag boeken he?
Ik heb geen flauw idee wat een leuk kampeercamping is?

Hebben jullie misschien goede ervaringen met een leuke camping?

Groetjes Hanneke

...haha, niet dat ik zoveel ervaring heb hoor! Maar dat was de eerste vraag die bij me opkwam toen ik je berichtje las.

Wij gaan elk jaar een weekje in mei naar chaam. De flaasbloem van de RCN
Je kunt er van alles doen en vooral voor yoëll was het er goed te doen. Een kinderboerderij-tje, een zwembad-tje. Fietsen, speeltuin, van alles
We zitten er niet in het hoogseizoen, in mei is het altijd erg rustig.

Van de zomer (wel in het hoogseizoen) gaan we naar Ouddorp, camping de klepperstee
Vlakbij het strand. Je kunt er, zonder ectra kosten, je eigen plekje uitzoeken.

Ik vind het belangrijk om geen kwartier te lopen eer ik bij de douche ben en voor Yoëll is een speelveld prioriteit nummer 1. Dus wij staan naast het speelveld, vlakbij de douche en aan de achteruitgang naar het strand.

Kijk wat je wensen zijn en je budget en tik op google in bv campings zuid holland. Dan kun je even vooruit met kijken wat je leuk vind.

Succes

Alvast bedankt Pauline, ik ga eens googlen.
En ja het liefst beginnen we maar in Nederland. Als het dan niet goed gaat, zijn we altijd vlak bij huis!

Kom gezellig in mei naar chaam, we staan er met (tot nu toe) 5 caravans en 2 tenten.

Daarbij komt het is super goedkoop

hey hoi

het Stoetenslag dichtbij Hardenberg.....super mooie en nette camping....

mijn schoonouders hebben daar een stacaravan en genieten daar altijd als we er zijn.....

Nicktess is daar ook geweest.....vlgs mij vond zij het daar ook leuk....

Suc6 in ieder geval

Liefs denise

Wij kamperen al jaren in Nederland..zal een paar leuke campings noemen

Het Schinkel in Hoenderloo

De Molenhof in Twente

Beringerzand in Panningen

De Berenkuil in Grolloo

Ik vond ze allevier erg leuk, de jongens ook!

Succes Pascal

Terug
Bovenaan