Leuke kleertjes gezocht voor jongetje! Help!

Hoi meiden!

Sinds twee dagen weten we dat we een jongen krijgen! Heel blij natuurlijk, we hebben al een meisje van bijna 2.

Nu was ik helemaal happy en wilde gaan kleertjes kopen, maar ik kan niks leuks vinden! Ik ben al bij Zeeman, H&M, V&D, Villa Happ, Lief, Prenatal en C&A geweest, maar er zit weinig bij vind ik. Ik zoek vooral boxpakjes e.d. maar voor jongens staan er al snel rare beesten op. Niks met een 'normaal' beertje of wat dan ook.

Echt stom, ik woon midden in de stad, maar een beetje leuke kleertjes, ho maar! Voor mijn dochter heb ik dat probleem nooit gehad, ook nu vind ik de meisjeskleertjes in dezelfde maat wel leuk.

Kortom, weten jullie anders misschien een online kledingwinkel o.i.d. met leuke jongenskleertjes in maat 44-50-56 (het is een ukkie, vandaar)? Heb al bij Neckermann, Otto, Wehkamp en Babywaltz gekeken, maar ook daar valt het tegen wat boxpakjes betreft.

Groetjes, Marisa

Laat ik nu sinds 6 weken ook een mannetje erbij hebben. De winkels die jij noemt....vind ik zowiezo niet bijster veel leuks hebben en ik ben niet van de boxpakjes maaaaar bij de volgende winkels moet er in die categorie zeker iets leuks te vinden zijn: www.kleertjes.com, www.hm.com, prenatal!!(rekken vol met boxpakjes met beren, dino's, nijntje enz.

gr. ing

Oooh ik zie net dat je prenatal en hennes al hebt gehad. Lastig hoor! Ik kan wel zegen dat ik voor Jens de hele pasgeborenen lijn van Noppies heb gekocht  en dat bevalt erg goed. Vanaf maat 62 heeft hij dingen van pointer, timberland, benetton enz. Lekker zacht spul en blijft erg goed in model.

gr. ing

Hoi,

Ik moet een beetje lachen, want dit probleem zul je nog wel vaker tegen gaan komen!!!!!
Voor meiden is er heel veel leuk spul, maar voor jongens is het echt zoeken inderdaad.
Ik haal meestal de kleding van Bas bij de Hema en de H&M, maar hij past inmiddels niet meer in babymaatjes (helaas).

Succes met zoeken.

Groetjes, Karin

Als een echte jongetjes mama kan ik je de H&M aanbevelen als ze wat ouder zijn, nou ja wat ouder,   vanaf maatje 68/74.. Ik slaag daar voor allebei met tassen vol!! Waar ik ook regelmatig te vinden ben : Hema (hele leuke stoere jongensspulllen), Villa Happ, en de prenatal, en Esprit..
Voor de rest vind ik jongenskleding ook niets eigenlijk..

Toen mijn jongens klein(er) waren ging ik ook vaak naar de Zeeman.. Niet zulke hele goede kwaliteit (lubbert snel vind ik..) maar dikwijls wel hele leuke dingen!!

Ik heb een zoontje en ik vind wel genoeg leuke kleding bij de winkels die jij noemt. Ik hou zelf niet van die pakjes, maar van wat stoerder, maar die heb je genoeg bij H&M etc. Het klopt dat er vaak dieren oid opstaan, maar ook genoeg zonder, ook klopt het dat er veel meer meiden kleding er zijn dan jongenskleding. Vandaag, ben ik nog geslaagd bij H&m, het is ook nog betaalbaar, voor de meeste mensen.

Groetjes Linda

Ik hou absolúút niet van boxpakjes, hier zijn diegene die ik kreeg alleen als pyjama gebruikt.... Ben meer van de spijkerbroekjes en blousjes etc. Name-it vond ik toen hij klein was een heel fijn merk. En vanaf het begin ben ik enorm fan van BFC dit valt vrij smal en aangezien Kyan ook behoorlijk tenger is komt dat altijd mooi uit!
Maar idd wordt het al vroeg bevestigd: dames hebben blijkbaar meer kleren nodig dan kerels, want de rekken hangen al vol vanaf de eerste maatjes!

Groetjes Sas

P.s. Bedenk me net dat C&A volgens mij ook meer in de velourse pakjes zit en onders Otto.nl? Daar heb ik ook weleens wat leuks besteld.......

Terug
Bovenaan