leuke, korte meisjesnaam gezocht

Mijn man en ik zijn druk bezig met het verzinnen van kindernamen. De jongensnaam hadden we zo gevonden, maar we kunnen maar geen leuke meisjesnaam vinden. We willen graag een korte naam. Heeft er iemand leuke ideeen?

Hoi,
Wij krijgen een meisje  en vonden een jongensnaam veel makkelijker dan een meidennaam. Hier een paar namen, bedoel je met korte namen 1 lettergreepnamen?
Eva
Sterre
Faye
Noa
Jade
Roos
Fleur
Isa
Lisa
Lente
Ik weet niet of het je genre is, maar misschien heb je er iets aan, inmiddels hebben wij een hele mooie naam.
Suc6, groetjes rene 26w & 5d

Hoi,

Kijk eens op de verschillende maandforums waar de kinderen al geboren zijn of waar ze aan het bevallen zijn. (o.a juni en juli 2006) Daar worden lijsten bijgehouden van uitgetelde data en geboortes. Kijk eens in die lijsten, misschien kom je daar een leuke naam tegen.

Veel plezier met kiezen!

Groetjes, Kat (juni 2006 forum)
mama van Thom (maart 2003) en Danae (mei 2006)

hoi,

wij krijgen ook een meisje en ik vind een meisjesnaam moeilijker dan een jongensnaam maar ik vind zelf als korte meisjesnaam Lara of Lana erg leuk.
Succes met het vinden van een leuke naam!!

groeten patricia
30 wkn 2 dgen zwanger van ons 3e kindje

hallo
ik zelf vind romy een leuke naam...
is de naam van ons 2e kindje
ben nu in verwachting en vind t zelf ook heel moeilijk om een meisjes naam te vinden maar we komen dr wel uit...
jij ook veel succes met een naam en wie weet!
groetjes bianca

Terug
Bovenaan