Leuke lamp

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik wilde graag van jullie weten waar je in godsnaam een leuke babykamer lamp kan kopen...Vandaag 33w4 en de babykamer is helemaal klaar, alleen zijn we nog niet geslaagd voor die lamp. Misschien ben ik wel te kieskeurig hoor, maar ik heb er gewoon nog niet een gezien die ik mooi vind.

Groetjes Rossi46

Ik heb bij de kwantum een hanglamp gevonden: een maan met daarop een lampje ( een mannetje met een lamp als hoofd, dat vriendje van willy wortel zeg maar). Ik vind hem erg leuk!

groetjes, Diane

Hoi!
Ik zit met precies hetzelfde probleem.   Kan ook nergens echt iets gaafs vinden. Nu heb ik wel een site gevonden met leuke lampen maar goedkoop is het niet. Kijk zelf maar ff.
Ik vind die gans te gek, ook die paddenstoelen trouwens.
Op een beurs heb ik branden gezien, heel leuk.

http://www.dekinderkameronline.nl

Ik denk dat ik voor de gans ga... oh nee, 't is een eend...

GRoetjes Ptra
30w3d

Wij zijn voor beide babykamers geslaagd bij Ikea. Voor onze zoon een wolkenlamp, voor onze dochter een grote zon. Het staat erg leuk!

Groetjes,
Tamara

Hoi,

Ik heb het geluk dat ik mijn babykamerlamp nog heb. Mijn opa maakte vroeger uit hout gesneden staan en hang lampjes. Het is echt een hele mooie lamp en het heeft natuurlijk een beetje emotionele waarde.

Maar ik moet eerlijk zeggen het lijkt mij ook erg moeilijk om een leuke hang en wandlamp te kopen voor de kinderkamer. Heel lastig... Hadden ze niks bij de Ikea?

Succes hoor!

liefs helma

Terug
Bovenaan