Leuke lampjes?

Wij zijn bezig met de laatste dingen in de babykamer.
Er moet nog van alles opgehangen worden.
En nu zijn we ook nog op zoek naar leuke lampjes voor aan de muur.

Hebben jullie tips waar je die kan vinden?
We hebben nog niet veel leuke gezien namelijk.

In wat voor stijl doe je de baby kamer?
Je kunt misschien eens zoeken op google naar een wandlamp?

Wij hebben laatst via marktplaats een super mooie lampt voor onze eigen slaapkamer gekocht, zowel voor aan het plafond als voor aan de wand. We zochten iets in barok stijl en konden nergens wat vinden. Toen dus op marktplaats wel!

Verder kun je natuurlijk bij baby winkels kijken, bij ikea, xenos, leen bakker, etc. of als je wat exclusiever wilt bij een echte lampen winkel.

succes!

Wij hebben ook de ideale lamp nog niet gevonden onze buurvrouw gaf de tip eens bij de ikea te gaan kijken. Vind 't maar lastig ;-) bij de praxis hadden ze wel wat leuke lampen maar die passen niet bij het behang haha..succes!

Wij hebben een leuk muurlampje laten maken. Van hout is er een hele mooie winnie the pooh gemaakt en daar zit een lampje achter. Past helemaal bij onze winnie the pooh kamer. Misschien een handige harry bij jullie in de buurt die dit ook kan?

ik zag pas op onderstaande site dat ze een lampje van ikea met behang van hun eigen kamertje gepimpt hadden. dus als je 2 soorten behang hebt en je kan niks anders vinden...

http://www.woonidee.nu/voorbeelden.php?cat_nr=20&alb_nr=65&img_nr=750

Ik heb via marktplaats een staande houten witte lamp gekocht en via een ander site een witte houten wandlamp in brocante stijl.
Hier heb ik via stoer en stippels, ook online, 2 dezelfde lampenkappen op laten maken.
Het resultaat is super. Omdat wij behang hebben van LIEF! hebben we dit terug laten komen in de lamp

Terug
Bovenaan