leuke lijst NOD

A

Anoniem

Guest
heeeee

klein vraagje die NOD (is tog niet ongestels dag) die NOD lijst met al die rondes dat is vast hoelang iedereen al probeerd om zwanger te worden is het niet? en ronde 2 is dat dan de 2de maand gerekend in 4 weken???? er zijn dus meiden van ronde 8 dan al 8 maanden bezig om zwanger te worden??
groetjesssssssssssss

NOD is inderdaad Niet Ongesteld Dag en de rondes geven inderdaad aan hoe lang iemand bezig is.
Alleen, je kan dus niet standaard rekenen met 4 weken per ronde aangezien niet iedereen dezelfde cyclus heeft. Sommige vrouwen hebben een cyclus van bijvoorbeeld 25 dagen en anderen weer meer dan 35 dagen. Ronde 8 betekent dus niet automatisch 8 maanden: het kan korter maar ook langer zijn...

Groetjes, Juul

Hoi hoi,ik zit inderdaad in ronde 8 al 8 maanden bezig,maar ik moet er wel bij zeggen dat vanaf feb,me mannetje en ik niet veel geluk hebben gehad,hij was 2x geopereerd in feb en in mei weer,dus toen konden we er niet voor gaan,omdat hij bij ze stuitje geopereerd werdt,nou heel veel sucses gr manuela

Tja, helaas, ik ben echt al een kleine 10 maanden bezig.
Wordt nu toch wel een beetje bang dat het niet op de natuurlijke wijze gaat lukken bij ons.
Aan de andere kant: gemiddeld duurt het 8 maanden tot een jaar.

Groetjes

Terug
Bovenaan