Leuke manier om het aan de familie te vertellen?

Als zaterdag blijkt dat ik echt zwanger ben en mijn gevoel dus klopt wil ik het met sinterklaar vertellen. ik wil dan een tshirtje inpakken met ik word grote zus voor aniek en dat mogen de opas en omas dan uitpakken:) die zullen heel blij verrast zijn!

Toen ik zwanger was van Diederik hebben we beide opa's en oma's het boekje 'opa en oma Pluis' cadeau gedaan, erg leuk. Nu denk ik erover om Diederik een t-shirtje aan te trekken met op de voorkant: over een tijdje ben ik niet meer in mijn.... en dan op de achterkant een afbeelding van een (bad)een(d/t)je. Dat lijkt mij wel schattig!

Bij Vico (de eerste) hebben we de opa's en oma's samen uitgenodigd voor de koffie. Naast de koffie heel stiekem een bord met beschuit met muisjes (roze en blauwe) op tafel gezet. Mijn moeder wist het al. Schoonmoeder was meteen stil en de opa's waren te druk in gesprek. Mijn vriend heeft 3 pogingen moeten doen om er tussen te komen.
Nu, bij de tweede, wil ik ook zo'n shirtje laten bedrukken. van Ik wordt grote broer ofzo.
Alleen nog geen idee wanneer we het gaan vertellen. Zelfs mijn moeder weet het nu nog niet, terwijl ze het de vorige keer als eerste wist. Zelf nog voor dat mijn vriend het wist!

Spannend!!!!

Esther wat een leuk idee, misschien gaan wij dat ook wel doen. Wij zaten ook al wat dingen te bedenken, maar konden nog niet zoveel bedenken. Zaten te denken om een speentje met sinterklaas te geven.

Dat van die foto inpakken schoot me vanmiddag in eens binnen.
Ik ben er heel eerlijk gezegt nog niet zo mee bezig om het te vertellen. Ik zit op het moment werkeloos thuis :( en hoop snel werk te vinden, al is het maar voor een half jaar.
Wanneer ik werk heb hebben we wat mee financiele zekerheid en kan ik voor mijn gevoel de hele wereld aan. Ik ben nu vooral onzeker, helaas.

Hoi!! Ik ben nu 6 weken zwanger van ons eerste kindje en ik heb gister foto's af laten drukken van mijn zwangerschapstest. Ik knip hem dan uit in een hartenvorm en plak de foto op een kaart. Die wil ik dan leuk versieren en dan met een speen (met tekst I love opa/oma) samen cadeau geven aan de aanstaande opa's/oma's!! Misschien een idee?? Maar dan met een andere speen ofzo? Succes!!

Terug
Bovenaan