Meiden, ik heb wat hulp nodig, ik ben op zoek naar een leuke en originele manier om het de opa's en oma's te vertellen. Ik ben maandag pas 6 weken zwanger, maar kamp al behoorlijk met wat klachten en het uniform van mijn werk zit ook niet lekker, de hele dag staan tijdens mijn werk is ook erg vermoeiend en met mijn lage bloeddruk is dat soms ook erg duizelig!
Dus we hebben besloten het toch maar te gaan vertellen...maar hoe gaan we het doen. Wilde een t-shirt bestellen bij Simply Colors met op de voorkant: Ik ben heel stoer want....en dan op de achterkant....ik word een grote broer....maar dat kostte me bijna 30 euro....vond ik iets teveel van het goede....dus hebben jullie misschien nog een idee voor mij??
Groetjes
Angel
Dus we hebben besloten het toch maar te gaan vertellen...maar hoe gaan we het doen. Wilde een t-shirt bestellen bij Simply Colors met op de voorkant: Ik ben heel stoer want....en dan op de achterkant....ik word een grote broer....maar dat kostte me bijna 30 euro....vond ik iets teveel van het goede....dus hebben jullie misschien nog een idee voor mij??
Groetjes
Angel