Leuke manier om je ouders het nieuws te vertellen

Lieve allemaal,

Ik was benieuwd of jullie leuke ideeën hadden of wellicht al uitgevoerd hebben hoe je je ouders/schoonouders het mooie nieuws verteld hebben ?
 
Wij gaven een ingepakte fotolijst met de tekst 'je kan me nog niet zien, je kan me nog niet horen maar mag ik in de lijstje als ik in mei ben geboren'. Ze wisten niet eens dat we bezig waren voor een kindje dus kwam heel onverwacht. Als bewijs nog een test gedaan waarop stond zwanger 2-3
 
Vorig jaar hebben we een knuffel ingepakt en een gedichtje geschreven met dat de kleine in juli geboren zou worden en of ze in de tussentijd alvast op de knuffel wilden passen, en op de grote hoop bij de sinterklaascadeautjes gedaan. Helaas wel een miskraam geworden daarna, waardoor beide opa's en oma's ook zoiets hadden van: ehh, wat doen we nu met die knuffel? Deze keer dus maar gewoon langsgegaan en het verteld. Mijn ouders hadden toevallig nog gebak over dus we kregen een stukje, dat werd een mooi inkoppertje met 'zo, we hebben al gebak, nu nog iets om te vieren...' Gebak zou je natuurlijk ook zelf mee kunnen nemen. ;)
 
Hier een grote dood gebak gehaald en in de deksel van de doos de echo foto geplakt met de tekst erbij: 'eet maar lekker, want mijn mama wil niet de enige zijn met een dikke buik!'

Bij de tweede (was toevallig met sinterklaasfeest avond zo'n 9 weken zwanger) van chocolade letters gekocht: BABY VERMEULEN JULI 2019
De letters in een grote doos gedaan en m'n ouders, broers en zusjes laten puzzelen en hints gegeven. Was zo leuk!!

Nu 8 weken zwanger van de 3e en we hebben het maar gewoon verteld, haha. Had geen zin meer om van alles te verzinnen hihi.
 
Voor vrienden ga ik wel een foto maken van m'n dochters met een bundel roze en blauwe helium balonnen in hun hand. Dat is de foto die we doorsturen naar vrienden en plaatsen op instagram en Facebook.
 
Terug
Bovenaan