leuke manieren van vertellen

A

Anoniem

Guest
Ik ben inmiddels 7 weken en 3 dagen zwanger. Een aantal mensen weten dit al maar nog niet iedereen. Nu hebben we tegen elkaar gezegd dat als alles goed gaat we het met sinterklaas op een leuke manier aan de rest van de familie willen vertellen; broers/zussen en hun kids. Wie heeft er leuke ideeen? Ik hoor ze graag.

hoi gefeliciteerd met je zwangerschap.

miss een leuk idee om een gedicht te maken uit naam van de baby voor alle aanwezigen. of in chocolade letters het woord baby. of een suprise maken die met een baby te maken heeft. Ook kan je gewoon  kado's kopen  voor oom en tante.
succes met kiezen ik weet f fniet meer wat.

Ik hoef niet te wachten met vertellen ik geloof dat ons geheimje een beetje is uitgelekt. het lijkt wel wereld nieuws in de familie. moet nog 6 wk worden, maar me oma was er iets te vol van en ze heeft een super lief paar sokjes voor me gemaakt de schat, daar kan je dan toch niet boos op zijn he.

xx Bambi

hallo
ik had een foto lijstje gekocht en er geen foto ingedaan maar de tekst:

je kan me nog niet horen
je kan me nog niet zien
maar mag ik rond(uitgerekende datum)in dit lijstje misschien??

ik vond dit een erg leuke manier
groetjes marlies

Ik had een puzzel laten maken met een foto van onze zoon en daar stond dan de tekst bij Stoer ik word Grote broer.. die gegeven In stukken en moesten ze gaan puzzelen
Had de tekst kleur heeeel licht gepakt zodat ze het niet meteen zouden zien

Mijn zus had ook iets leuks gedaan toen ze zwanger was van mijn nichtje
een rebus gemaakt.. eeen super lange met ook onbruikbare woorden erin en dus met alle woorden die overbleven moesten ze gaan kijken wat voor zin er stond

Hoi,

Ik heb ooit eens gehoord van iemand die het op een hele leuke manier heeft verteld met Sinterklaas. Ze had voor iedereen een chocoladeletter gekocht, maar niet de eerste letter van de voornaam (zoals gewoonlijk). Ze had voor de toekomstige opa en oma allebei een O gekocht, voor de toekomstige tante's een T en voor de toekomstige ooms een O. En dan iedereen maar laten piekeren waar die letters voor stonden... Het duurde geloof ik een kwartier voordat de eerste doorhad hoe het zat!

Ik vond het zelf een erg grappige manier van vertellen, heb hem helaas zelf niet kunnen gebruiken (kwam er bij de eerste net na Kerst achter dat ik zwanger was en nu ben ik met Sinterklaas alweer 22 weken). Anders had ik het zeker gedaan!

Succes!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en ivv ...?

Ik lees net dat er ook kids zijn; die kun je dan dus een N van neefje/nichtje geven...

bedankt voor jullie leuke tips. Daar kan ik wat mee. Heb al chocoladeletters gehaald voor het woord baby en mijn man en ik gaan daar wat om heen verzinnen, En dat lege  lijstje met tekst erin ga ik mijn eigen zussen voor sinterklaas geven. Bedankt.....

Terug
Bovenaan