leuke manieren?

Hallo!

Ik ben eigenlijk nog te vinden bij zwanger worden maar ach dat is niet van belang bij deze vraag. Jullie hebben waarschijnlijk al ervaring.
Ik ben opzoek naar leuke manieren om te vertellen dat je zwanger bent of originele iedeeen en dan met name voor je partner en ouders!!!
Alvast bedankt en suc6 bij alle kwalen!!!
Vandaag mijn NOD!!!
groetjes nathalie
 
Hallo,

Ik heb het aan de beide opa's en oma's verteld op een manier die ik heel leuk vond!
Ik had twee, doosjes gekocht en bekleed met roze en blauw pakpapier. In de doosjes had ik 2 langevingers gedaan met aan de ene kant blauwe muisjes en aan de andere kant roze muisjes. (die maak je vast dmv boter) De langevingers had ik in de doosjes gelegd met een briefje er boven op waarop stond: 'Voor opa en oma'.
Ik heb het doosje gegeven toen we koffie gingen drinken, omdat je dan helemaal de verrassing kan houden, ik zei namelijk: Ik heb iets lekkers meegenomen voor bij de koffie!. Het was heel grappig, omdat ze het eigenlijk nog niet hadden verwacht, we waren namelijk net 3 weken getrouwd toen ik zwanger werd. Iedereen had wel verwacht dat er kinderen zouden komen, maar zo snel, we waren al stiekem 3 maanden voor het trouwen begonnen. Wij vertelden het met 8 weken zwangerschap.

Heel veel succes met vertellen is altijd leuk om er iets speciaals van te maken.

groetjes kirsten
32w4d
 
Mijn vriend heb ik het eigenlijk gewoon gezegd nadat ik de test had gedaan. Ik was zo blij kon het echt niet voor me houden.

Bij de opa's en oma's heb ik een cake gebakken en daar met glazuur opgeschreven "voor opa en oma"
Omdat mijn schoonouders al opa en oma zijn hadden ze het niet direct door en moesten we het alsnog gewoon zeggen.

 
Terug
Bovenaan