Leuke meevaller

Hallo meiden

sorry sorry dat ik niet overal op reageer maar ik lees wel mee en denk aan jullie!!

Ik wil even wat met jullie delen.
Ik werk als gastouder en belde het gastouderbureau op om te vertellen dat ik zwanger ben. Toen kreeg ik te horen dat ik waarschijnlijk recht heb op een uitkering. Ik dacht dat ik gewoon geen geld zou krijgen in de maanden dat ik met verlof ga.
Ik heb het UWV gebeld en na 5 medewerkers gesproken te hebben konden ze mij vertellen dat ik recht heb op een ZEZ uitkering. Hoe leuk is dat??!!
Ik ben er blij mee. Ik moet 2 weken voordat ik het in wil laten gaan hun het formulier opsturen en dan word het geregeld. Ik ben zoooo blij :):):)

Liefs sibje

Zo meid, dat is idd een leuke meevaller zeg! Heb je iig tijdens je zwangerschapsverlof een eigen inkomen, dat is toch wel heel prettig. Fijn nieuws!!

Liefs Lynn.

Ja, dat is leuk hé... Ik kreeg toen bij mijn eerste iets van 950 euro per maand, en dat is toch leuk als je op niets rekent....

Nu krijg ik zwangerschapsverlof uitbetaald door mijn aov verzekering.

Hoi,

Ik val ff in vanaf het nov forum!! Ik ben zelf ook Gastouder en idd we hebben recht op de zez uitkering! 1 tip vraag het echt tijdig aan!!! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een maand zonder geld gezeten wat totaal niet grappig was! Nu ga ik het nu al aanvragen en zie ik het wel of ze het dit x wel op tijd kunnen regelen! En niet om je te ontmoedigen maar hou er rekening mee het is echt geen vet pot natuurlijk alles beter dan niks maar veel is het dus niet!! Maar wel weer een groot voordeel is dat je volgend jaar met de belasting waarschijnlijk wel een meevaller hebt! Dat had ik dit jaar ook! Je betaald namelijk over het bedrag wat je krijgt als uitkering al wel belasting!! Succes!! Als je iets wil weten dan vraag je het maar!! Geniet vooral lekker van je kleine hummeltje in je buik!!

Groetjes Tamjo ( nov forum eigenlijk okt mama)

Hey meiden,

Inderdaad een leuke regeling! Houd alleen even in de gaten of je niet met een terugbetalings regeling te maken krijgt. Dat heeft een klant van mijn nl. gehad en als je dat achteraf pas te weten komt erg vervelend.

Gr. Annet

Terug
Bovenaan