leuke meisjeskleding

A

Anoniem

Guest
moeders ik heb een vraag over kleiding voor onze dochter.
Ik kan gewoon bijna nergens leuke winterkleertjes in maat 92 vinden. Hebben jullie dit probleem ook? In heel veel winkels gaat de babykleding tot maat 86 en dat is dus voor de winter te klein voor Anne-Sophie. Ik wil dus maat 92 maar dan kom je dus bij de kleding voor grotere kinderen en dan is maat 92 vaak weer zo groot. En er is ook weinig leuks in de winkel vind ik.
Misschien ligt het aan mij maar ik vind het allemaal zo donker. Ik vind 1 of 2 stelletjes met paars wel leuk maar wil graag ook nog beetje fleurige kleertjes.
Anne-Sophie heeft nu maar 4 stelletjes met lange mouwen die ze nog aan kan dus moet echt snel wat nieuws halen.
Wie heeft er winkel en kleding tips?

Groetjes van Marianne

Haai!

Een paar kleurige shirts van LIEF? Ik heb met lange mouw en ook met korte mouw maar dan met een romper met lange mouw eronder. Op bijna alle broeken en rokken te combineren. Lekker fleurig. www.liefwinkel.nl

Succes!

gr.Ing

Villa Happ!! Die hebben namelijk maat 86, maar ook 86+ das zo'n fijne tussenmaat en dan maat 92!!!

En leuk en betaalbaar!!

Groetjes

Nadeel van meisjes kleren vind ik eht is vaak zo roze.
Ze krijgt vaak kleertjes en dan inderdaad roze.
Dus ik zelf koop zoveel mogelijk niet roze kleren. Toevallig gisten 2 leuke setjes gekocht bij de wibra maar MErel heeft nog maatje 74   80.
Scheelt misschien.

En dat kleertjes groot lijken tja de kindjes  worden ook al zo groot he.
Het schattige is daardoor zo gauw van de kleren vind ik.

Hoi hoi,

Ik vind dat ze bij de Brouwers leuke en vooral stoere meiden kleding hebben..
en anders kleertjes.com

Succes,   gr. Ilone

Ik heb bij Hans Textiel of Landgraaf een heel leuke joggingbroek met capuchonsweater gekocht. Bij C & A hebben ze heel veel vrolijke kleertjes. En H & M heeft ook leuke dingen. Hema vond ik dit seizoen erg tegenvallen. (die bij ons in de buurt in ieder geval)

groetjes Maris

ps en kleertjes.com is altijd leuk!

Terug
Bovenaan