leuke meisjesnamen gezocht

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

mijn vriend en ik zijn alvast aan 't brainstormen over eventuele namen. Die voor een jongen weten we al maar we kunnen eigenlijk weinig leuke namen bedenken voor een meisje.
We willen graag een vrolijke maar vooral vrouwelijke naam.
Hebben jullie suggesties?! Mijn vriend is half-italiaans, geboren in brabant en ik ben geboren in twente. Dus het moet wel een naam zijn die mooi klinkt uitgesproken door een italiaan, een brabander of een tukker, hahaha!!!

alvast bedankt,
prinses (6wkn, 5dgn.......ja we beginnen er op tijd mee )

Wat vind je van Julia? In Italie schrijven ze Guilia, ook erg mooi als je het mij vraagt.... Maar ik denk dat een Tukker dat verkeerd uit zal spreken als je het op die manier zou schrijven... hahaha!

Liefs L81

ik zit een beetje hetzelfde, mijn man is Spaans en ik Nederlands. Veel familie van mijn man woont nog in Spanje, oa ook de opa en oma van mijn zoontje. Daarom hebben we een naam gezocht die in beide talen te verstaan is. Nu ben ik weer zwanger, voor een jongen vind ik niet zo moeilijk. Maar eem meisje wel. Ik vond bijv. Nika wel heel leuk en vrolijk klinken of Noemi

Ik vind Stella wel erg leuk, dat betekend "ster" in het Italiaans,  en ja ik vind Luna (maan)  ook heel leuk! Verder zijn er nog wel  een aantal namen die ik erg leuk vind  maar die zijn dan weer niet echt Italiaans, Isis bijvoorbeeld vind ik  ook erg leuk en dan van de Hollandse  namen vind ik Ilse, Jasmijn en  Marit erg leuk. Als ik een meisje had gekregen dan wist ik het wel maar bij ons is er wederom een zoon op komst en daar weet ik nu weer net geen namen voor!

Suc6 met de namen!

Puk  

He hoi!

Wat dacht je van Luna!   Zo hebben wij ons dochtertje ook genoemd!
Wij vinden het tenminste een prachtige, korte, vrouwelijke naam!
Succes met je zwangerschap en met het zoeken naar een leuke naam

Liefs Anit

hoi hoi

ik ben vorige week bevallen van een dochter genaamd caithlyn misschien wat voor jullie?

groetjes mama van caithlyn 03-03-2008

Ik vind Vera of Anne erg mooi, maar namen zijn zo persoonlijk.
Isabella of gewoon Belle, maar dat is weer spaans, wel uit te spreken door iedereen.
Wat je niet vaak hoort is Suze.
We horen het wel wat het wordt, toch?

Terug
Bovenaan