Leuke meisjesnamen gezocht!

A

Anoniem

Guest
Wij zijn op zoek naar een leuke, korte, stoere meisjesnaam die niet veel voorkomt........lastig lastig!

We hebben een dochter en zij heet Aniek. Wie heeft er een leuke naam die hierbij past?

Ik ben benieuwd naar jullie ideeen!!!!

hallo
ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis want ik ben op 8 juli bevallen van onze dochter CHENNA.wij vonden dit een hele mooie naam en komtecht niet veel voor.moeilijk he,die namen verzinnen???veel succes en plezier ermee en een hele fijne zwanerschap toegewenst.
groetjes amanda

Hoi!!

Onze dochter van 2 heet Yara, hadden wij nog nooit gehoord. Nu we zelf een Yara hebben hoor je het iets vaker, maar nog niet heel vaak. Mocht onze 2e een meisje worden (nog 17 weekjes wachten) gaat ze Yente heten!   Moeilijk he de juiste naam vinden. Het is ook zo iets persoonlijks!! Succes ermee in ieder geval!

Groetjes...

Hoi meiden,

Ik vind Robin en Sam erg leuke namen voor een stoere meid.
Helaas vind mijn vriend dit niet zo leuk.
Wij hadden de meisjesnaam al meteen.

Wij hebben juist veel meer moeite met de jongensnaam.
Dus......
Mocht je nog leuke ideen hebben dan horen wij het graag.

Het schijnt trouwens ook iets met het voorgevoel te maken te hebben.
Als je het gevoel hebt dat het een meisje wordt je ook minder moeite hebt met een meisjesnaam en omgekeerd.

Groetjes
Anita

Bij mij staat Vera op nummer 1! De namen Veerle, Tess, Lieke en Sara vind ik ook erg leuk.
En bij de jongens namen vind ik: Koen, Luuk en Ryan leuk. Als het een jongen wordt dan noemen we hem waarschijnlijk Ryan. Bij een meisje zijn we nog niet helemaal overuit (ik wel maar mijn man nog niet) Elke keer als ik een mooie naam tegen kom dan schrijf ik deze op anders vergeet ik hem misschien hihi....

Wanneer zijn jullie uitgerekend? ik pas 28 februari (ben nu dus 10w en 3d zwanger)
dus wij hebben nog tijd genoeg om over de namen na te denken.
succes!!!

groetjes ingrid

Ik ben nu 14 weken +1 dag dus ook nog wel even de tijd om een leuke naam te verzinnen, maar het is zo moeilijk!!   Er zijn echt wel leuke namen, maar het nadeel is dat ze al zo vaak voorkomen en dat willen we eigenlijk niet.

Een jongensnaam hebben we ook nog niet echt, maar we hebben al wel namen die we erg leuk vinden, voor een meisje nog niet.

Vorige keer hadden we eigenlijk zo een jongensnaam verzonnen en het duurde wel even voordat we er voor een meisje uit waren.

Nou kom idd maar op met de meisjesnamen!!!
Ik ben nu 22 weken zwanger en had al jaren een jongensnaam, maar nu wordt het
een meisje (heeeeeeeeeeeeeel blij meer hoor!!)
en we hebben geen idee, vind alles zo tuttig haha
Ik ga onze jongensnaam niet verklappen, je weet maar nooit of er bekende meelezen en misschien dat als we voor een tweede gaan ie nog van pas komt!
namen die voor ons afvallen maar we wel leuk vinden zijn bijv.
Sofie,lieke,pien,floor,fleur,aukje,isa,robin.

misschien dat je er iets aan hebt!

liefs daantje

Terug
Bovenaan