Leuke moeders (to be) uit Zeeland

Hoi,

Ik ben een moeder van 35 jaar. Ik heb een zoon van bijna 2 jaar. Ik kom zelf niet uit zeeland en zou graag andere moeders (to be) willen leren kennen waar ik gezellig mee kan kletsen.

Hoi, ik woon in Walcheren (Zeeland) en heb een dochter van ruim 3.5 jaar en een dochter die komende week 2 wordt. Lijkt me leuk om met je in contact te komen. Ik woon al ruim 5 jaar in Zeeland, maar kom uit de buurt van Utrecht en heb nog weinig contacten en vrienden opgebouwd hier. Vind her altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten met kinderen in dezelfde leeftijd! :)

Waar in Zeeland zit je? Ik woon in Middelburg, ben 30 en heb een zoontje van ruim 2, en ben momenteel 31 weken zwanger van de tweede =)

@LEvB. Ik woon nu 4 jaar in Borsele. Einde van het jaar ga ik naar Tholen verhuizen. Hoe oud ben je?

@Klijn. Nog gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe gaat het met je en de kleine in je buik? Hoe vind je zoontje het dat hij grote broer word?

Oef, wat raak je topics snel kwijt op dit forum... Oeps!

Bedankt, alles gaat supergoed met mij en de kleine! Liam, onze eerste, vind er allemaal nog niet zo veel van. Hij kan wel vertellen dat mama een baby in de buik heeft, maar wat dat nu echt inhoudt kan hij nog niet bevatten. We zijn nu druk bezig met het aanpassen van de slaapkamers, dus hopelijk helpt dat voor zijn beeldvorming! :p

Ja als je even niet oplet zijn er zo een paar dagen voorbij hihihi. Mijn zoontje is bijna 2 en ben zo benieuwd hoe hij er dan mee om gaat als het zover is. Ik wil wel een prenteboekje kopen om voor te lezen dat hij een broertje of zusje krijgt.

Ja wij hebben ook een Nijntjeboekje (meneer is gek op Nijn), maar ik merk dat het echt abstract blijft voor hem. Ook heel jammer dat hij niet mee kon naar echo's enzo ivm corona, dat had het misschien ook nog wat tastbaarder gemaakt! We proberen er nu maar vaak over te praten met hem, en over 2 maandjes zullen we het wel zien ?

Terug
Bovenaan