Leuke naam

Ik ben nog niet zwanger haha. Maar heb al wel een lange tijd een lijstje:
Jongens: Jens Jesse Bas Sem Nyk 
Meisjes: Bo Romy Sanna Mare Lieke
Ik hou van lekker normale namen die tijdloos zijn. In mijn ogen dan haha iedereen heeft andere mening. Vind Engelse namen altijd vreselijk en gekke namen waarvan je niet weet hoe je het schrijft ook niet leuk. En te lange namen hou ik ook niet van. Dus is erg persoonlijk. Haha 

Download de app Kinder. Das tinder met namen, makkelijke manier om te kijken wat je beiden leuk vindt. En veel tijdschriften lezen, daarin staan ook vaak veel namen :) je moet namelijk wel iets meer weten over je smaak.. NL of Engels of weer anders? Lang of kort? Populair doet mee of valt af? Er speelt zoveel..

Op mijn lijstje staan:
Thomas, Sam, Jesse, Noud, Milan, Bram, Thijmen en Tom
Julia, Maud, Tess, Milou, Roos, Emma, Esmee en Lieke

Ik ben nu 37+3 en weten niet wat het wordt. We hebben al wel een jongensnaam maar geen meisjesnaam.... alles wat ik leuk vind, vind mijn vriend niet leuk.. dus ik lees ook maar even mee verder ?

Inderdaad, wel belangrijk om te weten wat voor richting je zoekt. Wij hebben ook geKinderd. Aanrader
ik kan me 100% vinden in jouw lijstje Suuzels!! Goeie smaak heb je haha. Naam van onze dochter staat er zelfs tussen. En verder zo ongeveer alle namen uit onze opties. 

Onze dochter heet Elynn en als we een jongetje hadden gekregen zou hij Kayden hebben geheten, we wisten verder eigenlijk niks voor een jongetje en we wisten met 20 weken dat het een meisje werd, dus verder nooit over jongensnamen gedacht. Verder vind ik Liva, Vayen, Liz, leuke namen voor meisjes. Voor jongens, Lev, Sill, Milan :)
Succes!

Terug
Bovenaan