leuke naam?

ik vind hem ook leuk.
vind hem persoonlijk leuker zoals jij hem schrijft. is weer apparter! (ik ben gek op apparte namen hahaha)

Hi,

Namen is een zeer persoonlijke keuze! Ik vind Shayen (op welke manier dan ook) niet leuk, maar het zou ook totaal niet passen bij ons! Zo vind ik Fleur wel leuk, maar ook een naam die niet bij ons past.

Trek je niet al te veel aan van de meningen! Tenslotte ben jij degene die er nog het hele leven naar moet luisteren/roepen!

Gr. Tamara.

Hoi,

Ik hou altijd heel erg van aparte namen maar toen ik hem zag staan zonder het te hebben uit gesproken dacht ik gelijk het lijkt wel een jongensnaam totdat ik hem uitsprak en het dus de naam: Cheyen(ne) is.
Dat vind ik een mooie naam en al mooi geschreven dus mijn antwoord is: mooie naam maar de schrijfwijze niet

Het is zeker een persoonlijke keuze. Ik zou de naam een paar keer hardop uitspreken met de achternaam erbij want het moet natuurlijk wel een beetje 'klinken'. Wij vinden het ook erg moeilijk om te kiezen. Voor een jongen wordt het waarschijnlijk Nathanael of Yonatan. En voor een meisje zijn we er nog helemaal niet uit. Mn man vindt Froukje een mooie naam maar ik vind het niet klinken met de oudste (Maayke) zo jip en janneke.... Jullie moeten de naam mooi vinden wat andere mensen vinden is niet belangrijk. Mn moeder vindt Maayke ook geen mooie naam, maar dat boeit ons totaal niet.

Ik hou meer van hollandse en friese namen, dus ik ben er niet kapot van. Maar wat kan jou het schelen wat zo'n onbekende ervan vindt?! Lekker doen, als jullie het erover eens zijn!

Terug
Bovenaan