Leuke opmerkingen/ of andere leuke dingen die je mee gemaakt hebt.

Hier wat leuke opmerkingen die ik van andere gekregen heb tijdens me zwangerschap:

*Goh jij wordt ook met de dag dikker. (29 weken zwanger)

*Zie ik het nou goed ben je zwanger of..... zit ik verkeerd. (was toen 25weken)

*Een tante die graag het geslacht wou weten maar het niet rechtstreeks durfde te vragen kwam met de volgende uitspraak, ik heb nog leuke dekentjes thuis liggen als je die wil hebben mag dat wel hoor ze zijn wel roze dus ik weet niet of je van die kleur houdt maar dan hoor ik het wel. (We krijgen een zoon haha ;) )

*Een oude buurvrouw die ook erg nieuwsgierig is naar het geslacht van de kleine uk maar het ook niet durft te vragen kwam met een shirt aanzetten voor de kleine uk met roze letters ze zei er achteraan als het niet de goede kleur is dan mag je het wel eerlijk zeggen dan kan ik er misschien iemand anders blij mee maken.

*We waren op verjaardags bezoek en ik ging op een te lage bank zitten en moest later nodig naar de wc het hele huis zat vol met visite maar ik kon voor geen meter uit de bank komen omdat me buik in de weg zat (erg gênant).

*Een buitenlandse collega van mij die vroeg aan me of ik nog fietste dus ik keek haar verbaasd aan en vroeg jah hoezo dat dan?
Ja zegt ze moet je niet meer doen hoor is niet goed.
Dus zeg hoezo is dat niet goed dan?
Jah dat is niet goed voor de baby hoor dan wordt die door mekaar geschud.
Blijkt dat in haar cultuur als je zwanger bent op handen gedragen wordt en helemaal niks meer hoeft te doen en dus ook helemaal niks mag doen.

*Mijn oppas kindje ziet mij als een grote zus toen hij hoorde dat ik zwanger was schreeuwde die mama ik wordt oom. hahaha :D

Hebben jullie ook leuke dingen meegemaakt of leuke uitspraken naar je toe gekregen.

Toen mijn jongste ongeveer anderhalf was (rond de kerst) zat ze op het aankleedkussen en wees naar mijn buik en toen naar haar eigen buik en zei : mama baby!

Nu vertelt ze mijn man iedere dag minstens 2 x: Papa, mama ook baby! en ze wijst mijn buik aan om te laten zien waar die baby dan wel is!

Zoo schattig!

Hier ook nog wel wat leuks.
Ik moet na de gymles ook altijd even "oppassen" bij de groep 8 meiden
en die heb ik twee jaar geleden zelf in de klas gehad.
Die zijn supernieuwsgierig, echt heel leuk.

Laatst vroeg er eentje:
"Juf, draag je nu dan ook van die grote lelijke onderbroeken?"
"Nog niet"
"Oh, gelukkig...zucht"

Hahahaha!

Terug
Bovenaan