leuke opmerkingen

Ik snap niet waar Tess het allemaal vandaan haalt (veel natuurlijk bij haar broer) want de meeste uitspraken ken ik wel maar gebruik ze niet. Maar het zorgt er wel voor dat ik op het moment erg vaak moet lachen om mijn dametje.

Ik zal jullie even mee laten genieten

* ik stap met Tess op de fiets zegt ze " mam gaan met die banaan"

* Toen ze iets liet vallen zei ze : sorry mijn naam is corry

* mama ben je boos.....ik antwoord "ja" tess zegt vervolgens pluk een roos

* ik ben met Nick aan het praten zegt Tess heel geergerd "stil eens ik wordt helemaal gek van dat gepraat"

Nou dames kom maar op met jullie verhalen
Liefs sandra

Mag een hele lieve opmerking ook? Want dat maakte Harries ( en de mijne) vaderdag helemaal goed.
Ik had vanochtend voor het hele gezin ontbijt op bed gemaakt, de nodige knutsels waren uitgedeeld en de tijd kwam dat we gingen opruimen. Hjerre was al heel lief die ochtend en wilde bij me op schoot. Hij klom bij me en prikte met zijn vinger in mijn buik en zei: Daar zit broer in! Ik zeg ja, daar zit je broer Thye en Thye is ziek, daarom moet mama zoveel naar de babydokter. Thye heeft een heel groot gat in zijn rug en dat doet pijn.
Je ziet Hjerre denken, hij legt zijn handjes op mijn buik, kijkt me aan en zegt: Nou mama, dan moet Thye maar heel veel kusjes krijgen......

Dan smelt je toch gewoon van zo'n opmerking

Groetjes Hanneke

* Kian was met pappa aan het buitenspelen. Ik ruimde wat op en toen ik klaar was wilde ik er gezellig even bij komen staan.
Kian kijkt me streng aan, gaat naast pappa staan en zegt: "Kian en pappa zijn nog niet klaar buiten, dus ga maar weer naar huis!"

* Opa had een koortslip. Kian kijkt ernaar, trekt een vies koppie en zegt: "Daar ga ik geen kus op geven, dat doet oma wel ..." (gelukkig maar)

* Pappa gaat naar z'n werk en Kian staat met mamma boven uit het raam te zwaaien. Roept Kian heel hard. "Dag pappa, de groeten thuis!"

* Kian ligt snachts een keer tussen ons in omdat ie ziekjes was. Vraagt ie ineens aan mij: "mamma, is dat pappa Ruben?"   (alsof er iedere nacht een andere 'pappa' naast me ligt )

Liefs Nelleke

Hoi,
Gisteren zette ik een bakje kersen neer voor Skip, die vindt hij zo lekker!
'Dank je wel, maatje!', zegt ie...... Volgens mij kijkt ie iets te fanatiek Piet Piraat...

Groetjes, Noor

Hahahahahaha Nelleke, die laatste van Kian! Ik schiet hier hardop in de lach (en 'hier' is in dit geval op m'n werk..... oeps), erg leuk!

Sophie is kopie-paste Gijs en vraagt dus momenteel de hele dag hoeveel kilo is dat (willekeurig welk voorwerp), hoeveel jaar was jij toen ik in je buik zat, en hoeveel jaar was opa/oma/papa/gijs etc etc toen....., hoeveel is 1 bijoen-triljoen-duizend? Zoals je leest, is Gijs nogal met de rationele kant van het bestaan bezig momenteel

En oja: Als ik drie ben, word ik een jongen (dat is echt haar allergrootste wens, naast een cars-computer en een Nintendo DS.... 3x raden met wie ze haar verlanglijstje aan het samenstellen is hahaha)

Ik moet toch weer vaker wat opschrijven: haar mondje staat geen minuut stil en er komen erg vaak grappige dingen uit (hoe kómt ze eraan), maar ik vergeet het steeds weer.

Terug
Bovenaan