Leuke plannen voor februari 2011

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

In februari willen mijn man en ik voor ons 2e kindje gaan. Wie o wie heeft er (rond) die maand ook plannen? Misschien kunnen we hier gezellig kletsen over de 'voorbereiding', de NOD's die gaan volgen, zwangerschapstesten etc etc....

Groetjessss!

Hoi Charlotje,

Wij zijn al wel bezig, maar het is niet echt serieus. Vanaf het nieuwe jaar willen we er echt voor gaan. We gebruiken nu niks, maar we zijn meer aan het kijken wat mijn cyclus is. Heb begin deze maand de nuvaring verwijderd. Wat is jouw situatie?

Groetjes Ciomama

Hoi Ciomama,

Wij zijn vanaf deze maand serieus aan het "klussen" voor een derde kindje (we hebben al twee zoontjes van 1 en bijna 3).

Ik zou het te gek vinden als ik in nov. of dec. zwanger raak.. want dan ben ik in een zomermaand uitgerekend..!!! Bij onze zoontjes ben ik in dec. en feb. bevallen vandaar. Maar ik denk dat we gewoon blijven klussen hoor als het deze maanden niet lukt!

Gaan jullie voor een 1e kindje?
Succes met zwanger worden..!

Liefs mammma

O ik zie dat ik verkeerd gereageerd heb hahahaha.. ik heb gereageerd op een reactie van Ciomama op het onderwerp van charlotje!!!!! hahaha o o o (ben erg dromerig de laatste dagen, zwanger??????? hihi.. nee denk het niet hoor).

Charlotje.. wij gaan dus nu al voor een 3e kindje!
Heel veel succes met zwanger worden.......

Liefs mammma

Hoi hoi,

Mammma: no problem hoor, het is hier ook niet echt duidelijk vind ik... ;-)
Leuk dat julie beiden al aan het klussen zijn. Ik heb een zoontje van 19 maanden en we gebruiken sindsdien condooms, we willen in februari hiermee 'stoppen' voor ons 2e kindje. Agendatechnisch komt eerder niet uit (onze vakantie is al geboekt..) en ik vind het heerlijk nog even zo, 1 kindje en niet zwanger. :)
Ik heb eerst een miskraam gehad en daarna een zoontje gekregen, was beide keren snel zwanger dus we hopen dat dat nu ook weer zo snel (en goed!) gaat, maar die garantie heb je natuurlijk nooit.

Groetjes Charlotte

Hey meiden,

zijn er nog meer meiden die volgende maand - februari dus - starten met klussen?
Ben benieuwd!

Groetjessss Charlotte

Terug
Bovenaan