Leuke positie kleding... Wie heeft tips????

Met de zomer voor de deur was het nu toch echt tijd om zomerkleren te kopen.

Ben inmiddels 3 "shopdagen" verder( geen hele dagen want dat vinden mijn bekken niet fijn) en kwam ook vandaag weer teleurgesteld thuis.

Waarom is positiekleding zo tuttig..??????? Ik wil er graag leuk uitzien, en als het even kan zonder dat het me een rib uit mijn lijf kost( ruim 70 euro voor een rokje vind ik toch wel heel erg veel geld)

Heeft iemand een tip waar ik leuke zomerkleding kan kopen?

Je kan bijvoorbeeld online kijken naar de mode van wehkamp, esprit, noppies en mama licious. Dit vind ik erg leuke merken. En je hoeft ook niet perse de deur uit om te winkelen.

Su6 met shoppuh!!

H&M? Ik heb een leuke 3/4-broek, korte broek, jurkje, legging, hemdjes en tuniekjes van de H&M en ik vind ze heerlijk!

Mamalicious vind ik ook een fijn merk (te koop bij bijvoorbeeld Prénatal).

hey,

ik weet neit wat voor winkels je normaal komt, en hoe groot je buik is geworden, maar ik heb ook gewoon nog hele leuke jurkjes en tunieken gekocht die niet positiekleding zijn (maar ja, er is dan ook niemand die gelooft dat ik al 6 maanden zwanger ben :p). Met sommige modellen kan je heel makkelijk je buik er ook nog in passen, zeker als je ze een maatje groter neemt; legging eronder en klaar.

En bij de miss etam, hebben ze soms best hele leuke dingen! Was voor mij even zoeken, was eerst in katwijk geweest: niks! toen in Lisse: ook niks, en toen ik later in delft was: heleboel gekocht. En die vrouw maar zeggen: nee hoor, we hebben overal dezelfde collectie!!

Ik ben helaas al uitgeshopt!! Vond alleen broeken een crime! Dus heb maar twee broeken, en voor de rest alleen maar jurkjes, tunieken en rokjes.

Lekker vrouwelijk zwanger ;)

Liefs,

T

Ik vind Fragile een heel erg mooi merk, maar... niet goedkoop. Een jurkje is al gauw 100 euro, maar eerlijk is eerlijk: de kwaliteit is 10x beter dan bijv. Mamalicious. Ze blijven echt mooi en je kunt ze na je zwangerschap ook goed aan. Ik heb er 2 gekocht en ben er erg blij mee.

Verder vind ik spijkerbroeken en spijkerrokjes gewoon niet meer zo comfortabel, ben dus vooral blij met jurkjes met een legging eronder. Heb ook een mooie nette broek, ook van Fragile, zit ook perfect.

...en als je niet te veel wilt uitgeven, en het hoeft niet perse nieuw te zijn, ik heb al vanalles van marktplaats gehaald.... ook hele leuke dingen :).
Zitten genoeg merkspullen bij, die zo een stuk betaalbaarder zijn!!

Liefs

Terug
Bovenaan