Leuke positie kleding

Hallo (a.s) mama ´s.
Een vraag van een zwangerschapsleek .
Het zal niet zo lang meer duren of ik knap uit mijn broeken/shirts.
Dus ik vraag mij af  welke winkels/merken verkopen leuke/stoere positie kleding?  Ik ben niet zo ´n merken typ, maar draag  soms Replay, Object, G-star  (ook H&M hoor) en zoek dus iets in die stijl. Alvast bedankt voor jullie suggestie ´s/tips!!

Hoihoi,

Bij H&M ben ik afgelopen week heel goed geslaagd. Zo ook bij Miss Etam, voornamelijk voor broeken. Ik weet dat ook bij Promis positie kleding verkrijgbaar is en natuurlijk bij prenatal.
Aangezien ik alles nog heb van mijn vorige zwangerschap heb ik nu geen grote garderobe aan hoeven te schaffen.
Ondergoed is verkrijgbaar bij o.a. Hema, Hunkemuller, Miss Etam, Prenatal.

Succes met shoppen!

Gr Els
mama van Quentin 1,5 jr en 14 weken zwanger

Tot nu toe ben ik vooral te spreken over de zwangerschapskleding van Esprit (kun je op internet bekijken en bestellen, super handig). Heb ook een stoere broek van Noppies waar ik erg blij mee ben.

Verder heb ik afgelopen zaterdag een beetje rondgekeken bij de H&M en Miss Etam en kon er werkelijk waar niets leuks vinden. Of zoals ik al uitriep richting manlief: "Ik ben zwanger! Ik ben geen 40!" Maar goed, dat zou ook heeeeeel goed aan de hormonen hebben gelegen.

Denk dat ik straks als ik wat meer buik ga krijgen me vooral ga werpen op de buikbanden en unikleurige shirtjes...

moeilijk he al die positiekleding...
gelukkig is hier in de buurt een leuke winkel voor positiekleding.. moms2be
en heb een paar leuke buikbanden gekocht op www.buikbanden.nl
verder draag ik vooral jurkjes... panty van boven even inknippen... en het past precies!!

of gewone spijkerbroek, de knoop vastmaken met een elastiekje... lang shirt erover... en je ziet er niks van..

gewoon creatief zijn.. en ik pas alles weer

groetjes femster

Hoi,

ik vind de positiekleding van Noppies en QueenMum leuk. Ze zijn wel wat duurder dan, bijvoorbeeld de kleding bij de Prenatal. Een broek meestal rond de €80,00. Daarintegen zitten ze wel ontzettend lekker en zeer comfortabel. Het valt ook niet op dat het een zwangerschapsbroek is. Wat ik ook fijn vind, is als de band aan je broek hoog zit, dan zit het straks als je hoogzwanger bent ook nog fijn!

groetjes

Hoi allemaal,

Ik heb tot nu toe wel geluk gehad met positiekleding, ik vond het zonde om daar veel geld aan uit te geven omdat we nou niet echt heel veel geld hebben zeg maar.
Dus ging ik kijken bij de kortings winkel van miss etam en daar heb ik heel wat leuke dingen kunnen vinden. Broeken voor 2,95 en  4,95 en dat voor gewoon nieuwe kleding, dus niet tweedehands. Shirtjes vind ik wel moeilijker om echt leuke vrolijke (voor jonge  moeders) te vinden, die ook nog betaalbaar zijn.

Groetjes

Suzanne

Bedankt alvast voor alle tips!
Ik ga binnenkort maar eens shoppen. Momenteel pas ik alles nog, maar dat zal niet zo lang meer duren. Ik ben denk ik ook de laatste van oktober met mijn 31e oktober en nu ongeveer 12+3 weken. Wellicht dat het bij jullie al anders is.
Gr Suzanne

quote: Soessie80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-04-2009 18:54:13'));

Bedankt alvast voor alle tips!
Ik ga binnenkort maar eens shoppen. Momenteel pas ik alles nog, maar dat zal niet zo lang meer duren. Ik ben denk ik ook de laatste van oktober met mijn 31e oktober en nu ongeveer 12+3 weken. Wellicht dat het bij jullie al anders is.
Gr Suzanne
p.s waar vind ik Queenmum en Noppies??

Terug
Bovenaan