Leuke Positiekleding in centrum Amsterdam??

Hallo,

Komend weekend ga ik met mijn vriend shoppen in Amsterdam. Ik ben niet zo bekend in Amsterdam dus vandaar de vraag:

Weten jullie misschien leuke kledingwinkels waar ze positiekleding verkopen??

Groetjes!

Ik vind zelf Cora Kemperman heel leuk (de vroegere ontwerpster van Mac & Maggie). Ze maakt geen echte zwangerschapskleding, maar alles is superrekbaar. Ook mooie broeken enzo.

Verder even googlen voor adressen? Ik weet dat er in Amsterdam aardig wat is, maar waar...

Haihai,

Ik woon zelf in Amsterdam en ik heb wel een aantal tips. Wat heel erg leuk is, is de Geboortewinkel (www.geboortewinkel.nl) en Vida vita (www.vidavita.nl). Ze liggen op loopafstand van elkaar. Vida Vita verkoopt kleding en de geboortewinkel verkoopt ook kleding maar ook allerlei andere leuke spullen voor baby's en zwangeren. Ik heb bij Vida Vita een heel mooie broek, een rok, jurk en een aantal shirtjes gekocht en bij de geboortewinkel een aantal bh's en kleertjes voor de baby. Op de sites kun je de adressen vinden. Verder schijnt er in Magna Plaza een leuke winkel te zitten (ben ik nog niet geweest) waar Maxima ook haar kleding kocht toen ze zwanger was. Die winkel heet Formes Paris (www.formes.nl). En over Ruimschoots heb ik ook goede verhalen gehoord (www.ruimschoots.nl), maar ook daar ben ik zelf nog niet geweest.

Hoop dat je er wat aan hebt. Veel shopplezier!!

Laura

Hoi, ik ben ook amsterdamse en ben het met laura eens, je moet gewoon naar de baby-boulevard.

in het blokje tussen overtoom, jacobvlennepkade,1ste constantijnhuigensstr(verlengde v bilderdijkstraat)  en stadhouderkade zitten de geboortewinkel, met leuk café ernaast, de vida vita, een prachtige houtenspeelgoedwinkel en nog zo'n 2 a 3 andere babywinkels met spullen en kleren.

toevallig heb ik daar de hele dag getut met een vriendin van me.

veel plezier morgen!

Ruimschoots vind ik zelf een erg leuke winkel, met aardige meiden. Ligt niet in het centrum, maar in Amsterdam Buitenveldert (Zuid). Als je tijd over hebt, zeker een bezoekje waard!

groetjes en veel plezier!
Mienetje  

Terug
Bovenaan