Leuke reactie op t werk! Not!

Ik vertelde op t werk dat ik zwanger ben vroeg ze:eek:h is dat geplant?zo midden in je opleiding pfff kon geen felicitatie af!dus als ik hierna nog door wil leren bijv nog drie jaar dan kan ik olk geen kinderen krijgen dacht ik bij me zelf...leuk zo'n reactie...pff

Wat jammer zeg! Dan weet je ook niet zo goed hoe je moet reageren zeg.
Gewoon lekker genieten van je zwangerschap!
Liefs

Wat stom!heb het zelf nog niet verteld,maar ben ook een beetje bang wat sommige er van gaan zeggen....onze jongste is nog maar 11 mnd.maarja eigenlijk moet je idd boven staan.
ga hhet volgende week vertellen na de 10 weken echo!ben bnieuwd hoor.zie er gewoon een beetje tegenop!stom he.
liefs jootje

Niks van aan trekken hoor. Ik zit zelf ook nog in opleiding en werken. Heb ze nog niets kunnen vertellen ivm vakantie. Hoop natuuurlijk wel dat ze leuk reageren maar heb van sommige familie leden ook al wat vreemde reactie,s gehad. Maar ja wij moeten het doen en niet hun.

Liefs Linda,

Ik ben bang voor exact dezelfde reactie op mijn werk maar ook van familie!
Een aantal vrienden weten het en die vinden het super. Maar ben bang voor de rest van de reacties, eerst even de echo afwachten van donderdag en dan gaan plannen wanneer we het vertellen. Heb binnenkort een beoordelingsgesprek denk dat ik het daarna pas op mijn werk ga vertellen!
Hopelijk draaien ze bij jou nog bij, en moet het nieuws even doordringen,,,,, en komen de leuke reacties alsnog!
Verder gewoon thuis genieten!!!! Thuis is nr1!!!

Hallo Dames, durfde eigenlijk gelijk niemand meer op mijn werk te vertellen dat ik zwanger was, maar toch maar gedaan, de rest van de collega's waren zo blij voor me! Gelukkig was t er maar eentje die zo reageerde, tis nog me begeleider ook nog, had t al niet zo op haar maar nu.. bah mijn beoordelings gesprek komt ook binnen kort, als deze in eens negatief uit valt zegt dat iets over haar niet over mij.. Dan daarbij, het zou fijn zijn als ik deze opleiding haal maar heb al een diploma en vind het belangrijk dat ik mezelf prettig voel bij wat ik doe, en als deze opleiding daar niet meer bij hoort, dan maar niet!.. Volgende maand ga ik naar een andere afdeling,, dus wie weet! Bedankt voor jullie positieve berichtjes!

Terug
Bovenaan