Leuke Rekening!!

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik kreeg net een leuke rekening op de mat, van wel 1933 euro!! Van het Ziekenhuis! Hij staat op mijn zoon z'n naam en tja, daar was nog geen verzekeringsnummer van bekend, lekker slim zeg, daar bij het ziekenhuis, staat er doodleuk boven betalen binnen 14 dagen na datum van de nota....die was van 16-7!! Nou dan had ik 10 dagen geleden al betaald moeten hebben, maar goed, heb even het ziekenhuis gebeld, mag de zooi terug sturen en even het nummer doorgeven van mijn zoontje, dan lossen zij het op!! Lekker handig weer....ze zijn weer lekker bezig!! Maar ik schrok wel even!! Dus wie weet wat er bij jullie nog op de mat terecht komt!

groetjes
Angel

Ik kreeg hem ook :)
Ik was geloof ik net een week thuis uit het ziekenhuis.....
Heb toen ook gelijk gebeld... en het was gelukkig ook gelijk opgelost...

Groetjes,

Frieda

Ik kreeg een brief thuis van het ZH op Rik zijn naam dat zijn gegevens nog neit bekend zijn. Ik moest binnen 14 dagen de gegevens opsturen anders zou ik de rekening zelf krijgen. NU sturen ze het naar het OZ!

Raar dat jullie gelijk de rekening kregen, tis toch begrijpelijk dat van pasgeborene de gegevens nog niet bekend zijn? Je moet de kans krijgen om het even te regelen lijkt me...

X Saskia
'mv Rik 04-07-07

stom dat die ziekenhuizen jullie niet geinformeerd hebben. ik ben bevallen in harderwijk, en toen ik uit het ziekenhuis ontslagen ben, kreeg ik een brief mee met het verzoek, of ik zo spoedig mogelijk de ziektekostenverzekeraar wilde bellen, en onze zoon aan wilde geven, indien gegevens bekend waren, deze binnen 14 dgn door te geven aan het ziekenhuis.. dus direct gebeld met zilveren kruis toen ik thuis kwam, ze gaven me direct een relatie nummer voor het kind, dat doorgebeld naar het ziekenhuis en ik heb dus geen nota ontvangen. zo kan het dus ook..

Bedankt dames voor de reacties, gelukkig zijn er ook ziekenhuizen waar het wel kan. Het ziekenhuis hier staat niet als beste aangeschreven en zeker wat betreft hun administratie niet, zeker ook als je de brief op 10 augustus binnen krijgt, terwijl de notadatum van 16 juli was, en dan het vriendelijk verzoek binnen 14 dagen betalen!

Maar goed, ik had tegen die vrouw ook gezegd, het had wat netter geweest als jullie me even een telefoontje hadden gegeven....mijn nummer is bekend bij jullie, dan is de administratie op orde en krijgen jullie het heen en weer gestuur van brieven niet meer. Die vrouw gaf me volkomen gelijk, en zei ook dat degene die de facturen verstuurd een beetje achter loopt!!

Nou bij ons gaat het nu ook goed komen, de rekening gaat gewoon terug!!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan